Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2014. május 1., csütörtök

Hello May! :D

Fúú megint eltelt egy kis idő hogy nem írtam.... bocsi xD Na szóval... az elmúlt hetekben nem sok minden történt :P De mondjuk az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda napok nagyon jók voltak :DDDD Mind a 3-on kint voltam és gyááááá :DD Annyi szajrét szereztem xDDDD Szóval az nagyon megérte :D Fúú meg mennyi tejet ittam....xDDD Most ismét szüntet van, mert hosszú hétvége van, hisz elkezdődött a Május :))) Már csak 16 nap van az infó érettségiig.... kezdek félni o.O Tegnap a sulit díszítettük, és majd szombat reggel is az lesz, mivel szombaton lesz a ballagás :)) Fura, hogy sok embert lehet, hogy akkor fogok utoljára látni...o.O 3 év alatt sok megszokott arc lett, fura lesz nélkülük :P és abba belegondolni meg még furább, hogy jövő ilyenkor meg már mi fogunk ballagni :OO (legalább is ha minden jól megy x'D) Szóval omg....:S Olyan messze van még x'D ÚÚ jövőhét utáni héten, ha minden jól megy, megyünk megint eboltásra :33 Remélhetőleg engedni fogják, hogy én is menjek xd Na de elég a szófo*ásból... mert még hoztam pár "cikket" :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése