Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. augusztus 23., csütörtök

Augusztus 18.,20. és a többi nap :))


Szilvi, én és Melinda :D♥♥
18-áig túl sok dolog nem történ amióta írtam de akkor jöttek a történések, mert ugyebár az nap volt a szülinapom :3 :D A buli kezdetéig egész végig pakoltam és végül is elég szép rend lett :D Klaudia még se aludt itt meg el se jött...-.- nah de mind1 helyette jött Szilvi és Melinda :DDD Velük viszont nagyon jól elvoltam :3 bár szerintem már Melinda a végét eléggé unta de attól függetlenül jó volt :)) Fekete erdő torta volt ami nagyon finom volt *-* meg sok rágcsa is volt :D meg üdítők :3 Elmentünk a hozzánk közeli játszótérre és az nagyon jó volt :3 sokat beszélgettünk, bevágtunk 2 zacskó Cheetost meg majdnem 2 liter szőlő Márkát :D fincsa volt :3 találtunk egy "új fajt" xDDD valami elég érdekes kis állatka volt amit még egyikőnk se látott soha életében és még tippünk se volt hogy mi az xDD meg egy gyogyós meg elkezdett hablatyolni nekünk (mi ezt nem értettük) ezért el is mentünk a közeléből >< érdekes volt o.O Utána meg hazajöttünk és itthon sok képet csináltunk webkamerával amit Melinda nagyon unt >< Fúú meg kaptam egy fekete meg egy csillogós kék körömlakkot Szilvitől *o* de olyan szépek :3 főleg a kék *---* xd 
19-én pihentem szinte egész nap szóval ezen a napon nem is történt semmi xD
20-án felmentünk Melindával a Kossuth térre :DD Negyed 5-kor mentünk fel.. korán volt még nagyon, de azért viszonylag jól el voltunk :D sétáltunk -> pihentünk -> sétáltunk -> ittunk vizet -> wc-t kerestünk -> sétáltunk -> kajáltunk -> sokat pihentünk -> tüzijátékot néztünk -> pihentünk és néztük hogy az emberek hogy buknak fel egy kiálló kábelbe (vicces volt xDDD) és ekkor oda jött hozzánk Adri is és vele együtt néztük xDDD -> megint sétáltunk xdd -> Melinda meghívott Hot-Dogra :3 és ettünk és közbe pihentünk xD szóval jó volt :DDD meg ittam eper turmixot meg vettünk vatta cukrot is *-* szóval ez a 20.a nagyon jól sikerült szerintem :DD utána meg hajnalig itt volt és reggel 6-kor ment el haza :D Fúú nagy volt a családi összhang köztem és apám közt...xD láttuk egymást a téren de egyikőnk se köszönt a másiknak xDDD (y) szóval jól el voltunk >< jah és azt elfelejtettem mondani hogy kaptunk egy névtelen levelet hogy az albérlőink csalók o.O szóval Istenkirály (y)
21.én elmentünk az egyik unokatesómmal a Tescoba és vettünk nekem egy tök jó fekete farmert szülinapi ajándékként :3 Meg elmentünk a lakásunkba széjjel nézni hogy mi is történik ott meg elvittük a képeket.. nagyon szépen felújították szerencsére :)) Bár a színek egy kicsit nekem erősek de azért szerintem pofás lett :D
22-23(ma)-án nem csináltam nagyon semmit csak szenvedek a melegtől xDDD szóval erről ennyit xD
WWE hírek:
19-én volt a SummerSlam és számomra viszonylag jók lettek az eredmények :))) majd hamarosan kirakom őket ide is :D Kiderült hogy manapság Beth Phoenix miért nem szerepel a WWE rendezvényeken és miért nem ír Twitterre se ki semmit.. tegnap kiderült egy Twitter kiírásából hogy a családjából valaki meghalt :((( nagyon sajnálom őt mert ő a 2. kedvenc dívám :(( Tyler Reks ott hagyta a WWE-t hétfőn mert nem régiben született kislánya és minden időt vele szeretne tölteni (meg tudom érteni :D és szerintem ez tök aranyos :D).
Beth Phoenix

Tyler Reks













Nah mostanra ennyit :)) Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése