Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. augusztus 14., kedd

Happy vs. Sad day :')

 Bocsesz hogy ismét elég hosszú időt kihagytam.. de egyszerűen nem volt miről írni..>< De most az elmúlt pár napba történt 1-2 dolog és ezt megosztom veletek :) Anyának az orvosi eredményei egyre rosszabbak.. és be kell vallanom hogy most már kezdek félni..:/ Eddig valahogy nem aggódtam annyira mert, mert.. nem tudom, valahogy azt éreztük mindannyian hogy nincs semmi baj.. de az orvosi leletek alapján napról napra rosszabb :/ Nekem is el kezdett hullani a hajam, ráadásul elég erősen..:S nem tudom mitől, de ha így haladok nem marad hajam >< de nem tudom, lehet hogy csak az idegeskedéstől.. (nemtom hogy egyáltalán attól hullhat e) vagy vitamin hiány vagy nem tudom.. De ez is egyre jobban zavar mert már lehet látni hogy sokkal kevesebb a hajam mint amennyi volt o.O 
Én meg Szilvi :D♥
 Vasárnap itt volt nálunk Szimi, kb 1 órát de jó volt akkor is :) Mondjuk nem csináltunk semmit, csak beszélgettünk de bőven jó volt úgy is :D Meg hozott mézet és az meg annnnyira finom *o* minden nap eszek belőle >< azt szoktam csinálni hogy előveszek egy nagy bögrét, abba rakok gabonapelyhet meg tejet és rá pár teáskanálnyi méz :)) és az úgy nagyon finom *-* Tegnap meg itt volt Szilvi is reggel 9-től..:D jó volt mert ő is hajnali 5-kor kelt fel, én meg nem is aludtam hajnalba, és mind a ketten korán fent voltunk már Facebookon és unatkoztam és ezért ráírtam hogy nem akar e át jönni :D És hát átjött :D mondjuk azt nem gondoltam volna hogy rögtön indul xD de jó volt az így :D Ő jó sokáig itt volt mert kb negyed1-kor ment el haza.. sokat csavarogtunk, csináltunk képeket [amit megnézhettek hamarosan a fb oldalamon is (akik az ismerőseim azok már most megnézhetik) az 'Angel and Sziszaa xD♥' albumba :)]  , kimentünk anyáékkal a piacra és vettünk sonkás-gombás melegszendvicset *--* (higgyétek el annál finomabb melegszendvics NINCS! :D)
  Fúúú képzeljétek *-* (WWE-ről fog szólni..xD) Rajzoltam még a múltkor egy 'képet' Natalyaról és felraktam Twitterre és írtam neki hogy ezt én csináltam neki és remélem hogy tetszik (persze angolul xd) és válaszolt *-* és azt írta hogy szép :3 Gondoltam szerencsét próbálok ezzel a képpel, mert láttam hogy többek is rajzoltak és azoknak is általában válaszolt :D Annyira megörültem neki *-* Jó tudom nem nagy kommunikáció.. de akkor is ő a példaképem és nagyon nagyon örültem neki :DDDDD Hétfőn végre újra látattuk Beth Phoenixet a ringben :)) annak is nagyon örültem mert már rég láttam :/ meg most már Twitterre is rak ki dolgokat így tudom a Divas of Doom-os oldalamat frissíteni jobban (mondjuk ezzel nincs is nagy baj mert Natalya az minden nap rak fel friss képet.. de azért nem mindig csak róla szóljon az oldal xD meg amúgy is most volt a SmackDown World Tours Ázsiában, és ott is minden nap új kép/videó volt Natalyaról). 
 Wáá 3 nap múlva lesz a szülinapom :33 annyira várom már, mert megbeszéltük Klaudiával hogy itt alszik nálunk :)) Remélem még mindig ez a helyzet, mert ő is néha szokott variálni mint én xDD De azért tán csak nem gondolta meg magát :)) Majd szerintem ma rá írok hogy biztos e a dolog :D Meg majd szombaton jön még Szilvi is meg még lehet hogy elhívok valakit és akkor rendezünk egy kisebb szülinapi bulit..:D Mert a nagyot anya nem engedte mert nincs most rá pénz :/ Remélem valamelyik rokonunktól kapok pénzt mert már elterveztem hogy veszek olyan kimosható hajfestéket és befestek egy két hajtincset színesre :3 Még nem tudom milyen színűre.. de majd meglátom még :D 
Elterveztem azt hogy ezt a kis időt a suliig kihasználom arra hogy a barátaimmal találkozzak :D próbálok mindegyikükkel találkozni..:D Mivel az utóbbi 2 hónap úgy volt, mint a medvéknél a téli álom...xD Alig mentem valahova.. de most változtatni akarok egy kicsit :) Most olyan jó idő van a találkozgatásokra, mert hideg van *-* Végre..:D A 35-40 °C után már jóval jobb ez a 20-25°C :D Este meg hajnalba már fázni is lehet és olyan jóóó érzés :DDD 
 Fúú a szülinapomra visszatérve valamelyik nap a piacon (Azt hiszem Szombaton) megvettük anyával a szülinapi ajándékomat :D 2 Nike (persze hamisítvány mert ugyebár piaci...xDDD) pólót :3 de annyira jók :D az egyik fekete, a másik meg rózsaszín xDD A rózsaszínnel még bajba vagyok hogy mivel vegyem fel, mert általában én sötétebb cuccokba járok.. de majd kitalálok valamit, mert úgy tetszik :3 
ÁÁÁ mindjárt kezdődik a suli is...xd a tankönyvek még nincsenek is befizetve se... meg nem vettünk semmit se pedig ideje lenne már, mert kb 2 hét és itt a suli :O Várom is már, meg nem is...:) Nincs sok kedvem tanulni meg korán kelni, meg egyáltalán elmenni olyan messzire xDD De azért várom már hogy ott legyek a nyüzsibe :D És ahogy ismerem magam ismét szerelembe esek és szenvedek tovább xDDD Fúú ezt a részét nagyon nem várom..xD 
 Jah és most jutott eszembe hogy tegnap temették a nagymamámat :OO :/ De az az egészbe a cink, hogy én már azt hittem hogy kb 1 éve halott o.O mivel apának a családjával nem nagyon tartjuk a kapcsolatot, ezért ezt is az újságból kellett megtudnom -.-" Én el akartam menni a temetésre, mert azért mégis csak a mamám volt, de anya nem nagyon díjazta az ötletet, mert a mostoha anyám egy elég érdekes személy, akitől még az is kitelik hogy egy temetésen kezdjen el velem ordítozni (nagy a családi összhang..). Szóval ezt inkább kihagytam, de azon gondolkozok hogy valamelyik nap, lehet hogy elmék és megkeresem a sírját és viszek virágot.. most még viszonylag könnyebb megtalálni mert biztos tele van virágokkal meg minden.. De hát nem hiszem hogy ebből az elhatározásból lesz valami... 
Ő Curt Hawkins :3 :D
 Van újabb pankrátor akit kezdek megkedvelni a WWE-nél :)) Az a neve hogy Curt Hawkins :D Igazából főbb ok nincs arra hogy miért kezdtem el kedvelni, csak valamelyik nap elgondolkoztam rajta hogy ő is jó pankrátor és elkezdtem egyre jobban kedvelni (Angel logika xDD)


 






Nah szerintem ahogy ide elértél elfáradtál, mert elég sokat írtam ahogy így most vissza tekintettem xDD Szóval nem is írok több dolgot (pedig most úgy belejöttem az írásba *-* olyan jó :3), meg nincs is már miről.. szóval sziasztok! :D
UI.: ÉHES VAGYOK!! o.O és reggel 5:40 van :OO és ma viszik a szemetet :OOO xD és még ki kell vinnem a kukát az utcára, de ahhoz meg kell vennem fel egy hosszú gatyát mert nem szeretem ha a szomszédok látják a pizsama gatyámat :OO xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése