Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. szeptember 25., kedd

Az újabb hetek eseményei az iskolában és máshol :D

Nem cink h már megint nem írtam jó ideje...xD nah mind1 :D Történt jó sok dolog azóta amióta utoljára írtam... Voltam ilyen rock-metál "koncin" Melindával meg az egyik oszttársammal Józsival xD az vicces volt..xD a zenét nem is nagyon hallgattuk csak a többiekkel hülyültünk. Voltunk Melindával még motocrosson is xd az kicsit uncsi volt, de azért vicces, mert majdnem meghaltunk a sok portól xDDD Az iskolába túl sok új dolog nem történt.. szereztem pár csodás jegyet, meg sokat szemeztem ...al  is :3 xD bár az utóbbi időben egyre kevesebbet :S szóval remélem ez változni fog xD Pénteken nem leszek suliba mert anyát kell kísérnem Budapestre xD szóval még ezt a holnapi és holnap utáni napot kell kihasználni szemezésre..:D Fúú ma írtam mezgéből meg angolból.. remélem h legalább a kettes meg lesz mind a kettőre xDDD (fő a maximalizmus xd). A fehér pulinkat Blökit elvitte múltkor a sintér mert már teljesen megbolondult, szóval most 3 kutyánk van :( Ezenkívül más nagyon nem történt :P vagyis biztos történt csak nem jut eszembe... xD Fúú ma palacsinta volt a vacsi :3 finom volt *-* xD Nah jöhetnek a WWE hírek xD az előző hét vasárnap megrendezésre került a Night of Champions és 3 új bajnok lett :) új WWE Díva bajnok Eve Torres, és az új TagTeam bajnokok Daniel Bryan és Kane :D kicsit vicces szerintem ez a párosítás.. de hát na.. ilyen is kell :D Az utobbi napokban felröppentek olyan hírek hogy a következő hónapban az egyik kedvenc dívám, és mondhatni az egyik példaképem is Beth Phoenix ott hagyja a WWE-t :(( Ennek nagyon nem örülök mert ő és Natalya a kedvenc dívám, és a 'Divas of Doom - WWE' oldalt Facebookon is szerkesztem, és így sokkal rosszabb lesz ha már az egyikük nem lesz pankrátor :(( de hát nincs mit tenni.. ez az ő döntése :/ De azért még remélem a későbbiek folyamán láthatjuk a ringben :D Ha nem is a WWEben :/ A NoC eredményeket majd hamarosan kirakom ide is :)) szerintem még a mai nap folyamán.. vagyis ink holnap mert már 23:46 van xd szóval a szerkesztése úgy is át fog nyúlni Szerdára xD Nah azt hiszem most csak ennyi.. szóval sziasztok :D

Ő a WWE egyik dívája Beth Phoenix, aki hamarosan elhagyja a szervezetet :'(((♥ A WWE az egyik legjobb dívájától fog megválni :(  Ő egy igazi díva, egy példakép! ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése