Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. szeptember 9., vasárnap

Vissza az iskolába...:D és WWE xD

Vissza az iskolába...x'D♥
Bocsi hogy megint jó ideje nem írtam.. de elkezdődött a suli és sok elő és utókészületet igényelt... teljesen le vette az energiáimat.. már az a gondolat is hogy suliba kell mennem :D xD Még suli előtt találkoztam Wikivel, Melindával meg Klaudiával :)) velük jól elszórakoztam, teljesen lefárasztottak xDD De ezért jó velük lenni :)) rég nem röhögtem akkorákat mint most :D Utána meg Szeptember 3.-ától elkezdődött a suli..:D és már el is telt 1 hét :( jó gyorsan eltelt :O én már vártam az iskolát.. vagyis volt amikor vártam és volt amikor nem xd de már előtte való nap akkor igen :D és jó is volt :3 ahogy sejtettem visszaszerettem abba a gyerekbe akibe még a suli vége előtt beleszerettem.. csak itt volt a nyári szünet és az érzelmek elhalványodtak..xD de most már újra élesek :3 Csak az a cink h a haverja észrevettem hogy nézem és ő mostmár mindig néz h mikor nézem xDDDD Szóval mostmár nem lehet nyugodtan bambulászni :( xD de azért lehet hogy valahogy túlélem..:D Fúú képzeljétek :O 1 osztálytársunk megbukott, 1 elment másik iskolába és 5 új érkezett :OO és mind fiú...xD (de egyik se helyes :(( xD bár az egyikből még lehet valami de most még nem valami Adonisz..xD). Jó volt visszatérni az iskolába, látni a "régi" arcokat, meg összességében nyüzsiben lenni :D Ez hiányzott igazán.. a nyüzsgés :D mert itthon csak 3an vagyunk és így unalom.. de ott meg több százan és vicces xDDDD Fúúú Adri megalakította az évszázad esését xDDDD Orsival sírva röhögtünk xDDD vicces volt egy kicsit... kicsit...xDDD Hát na..:D Bár estek még jópáran el ez alatt az egy hét alatt amit sikerült is látnom.. de azok nem voltak ekkorák :( xD De biztató ha már az első héten ennyi esést láttam hogy akkor mik jöhetnek a további hetekben..:D Nah ezeken kívül most sokkal jobbakat nem tudok mondani az iskolával kapcsolatban...xD szóval jöhetnek a WWE hírek :)
Michelle McCool
Undertaker
Kb. 2 hete megszületett Undertakernek és Michelle McCoolnak első közös gyermekük (Undertakernek már több is van xd) és Heath Slaternek és barátnőjének az első gyerekük is :DD Szóval sok boldogságot nekik!! Triple H bejelentette hogy visszavonul a SummerSlamen  történtek után és ezentúl csak a cég ügyeivel fog foglalkozni :(( Wade Barrett visszatért hosszú pihenő után az előző heti SmackDown adásban :)) Sheamus nem használhatja többé az egyik kedvenc mozdulatomat a Brogue Kick-et mert fejbe rúgta vele Ricardo Rodriguezt és Alberto Del Rio meg feljelentette ezért és ezen a héten a SD-ben bejelentette Booker T hogy nem használhatja többet :S :(( Szeptember 16.-án kerül megrendezésre a Night of Champions és lehet hogy sok öv ezen az estén gazdát cserél aminek én nem nagyon örülök :S vagyis az a lényeg hogy maradjon ott az öv Miznél, Sheamusnál és CM Punknál :)) a többi gazdát cserélhet xDDD megengedem :3 xDDDD
Heath Slater

Triple H
Wade Barrett
Sheamus
Nah mára ennyit és bízok benne hogy most már sűrűbben tudok ide írni.. sziasztok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése