Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. szeptember 14., szombat

Iskola, Péntek 13, Hódstock..:D

Bocsánat, hogy az utóbbi időben nem írtam, de "nagyon" elfoglalt voltam xD Az iskola nagyon leszívja az agyam..:D Pedig ezek még csak az első hetek.. szóval nem tudom, hogy lesz még ezután x'D Főleg, hogy kiderült, hogy idén fogok érettségizni angolból, meg informatikából is ha minden igaz...:D Szóval szurkoljatok :3 Ám eddig viszonylag minden jól alakul, kivétel a tegnapi matek doga... xDD Na de mind1 :D Tegnap és ma volt (vagyis még mindig tart) a Hódstock fesztivál :D Arra elmentünk tegnap este 8 fele, és másnap hajnali 3kor értem haza, szóval jó volt :DD Kicsit rossz volt a hangzás, nem volt valami jó a hely, e szempontból, de nem is olyan nagy baj ez, mert ettől függetlenül nagyon jól szórakoztunk xDD Főleg amikor a WMD volt, és akkor sokan elkezdtek pogózni mint az őrültek, mi meg röhögtünk, meg menekültünk x'D Vicces volt az egész este..:D Jó hogy elmentünk :D ja amúgy tegnap volt Péntek 13... általában nekem ez szokott a legjobb nap lenni, de a nap első része nagyon nem volt jó...xD Ahogy felkeltem, észrevettem, hogy nem tudom kinyitni a bal szememet... kimentem megnézni, és észrevettem, hogy a felső szemhéjam teljesen fel volt puffadva... nem fájt, meg nem volt semmi, csak épp nem tudtam kinyitni a szemem tőle....xD Szerencsére le tudtam lappassztani suli kezdéséig hideg borogatással, szóval nem volt nagy baj..:D Mondjuk még suliba is látszódott egy kicsit, de nem feltűnően :D Délutánra meg már nyoma sem volt az egésznek..:D Reggel a második balszerencsétlenség pedig az volt, hogy itthon hagytam a biciklilakatomat (ugyanis azelőtti napon pedig kilyukadt a biciklikerekem, és a szomszédhoz átvittük megjavítani, az nap meg is csinálta, csak én a lakatot nem raktam vissza a kormányra xD), de szerencsére nem lopták el.... na mondjuk az még szép lett volna x'D Na de ennyit erről a napról..:D Képzeljééétek :3333 Kikelt a padláson 2 kiscsirke :33333 majd rakok fel róluk képeket, csak rá kell majd szánnom magam xD (a képekről jut eszembe, a tegnapi fesztiválon is csináltak rólunk képeket, szóval majd lehet, hogy egyet-kettőt hozok majd a későbbiekben :D) De annyira édesek :3 egy kis sárga, meg egy kis barnás pipi :3 de gyáá megzabálom őket :D Lehoztam őket az anyjukkal együtt egy lenti ketrecbe, és most olyan jól elvannak :D Már kis erőszakosak xd Követelik elég rendesen a kaját :D De hát nem is a mi csirkéink lennének, ha nem ezt tennék..:D Na de mára ennyit, mert még hoztam egy két érdekes hírt a nagyvilágból, amit még meg akarok osztani veletek :D Szóval sziasztok! :) ♥
csak tegnap voltunk, de az is bőven elég volt :DD jó volt!! :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése