Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2015. június 30., kedd

Hay Day - a legjobb játék androidra! :D

Legalább is szerintem :D
Pár hónapja játszok vele, de alig bírom lerakni a telefont, mert imádom :D xD
Akinek facebookon volt esetleg Farm Day-e az tudja miről van szó (a két játék szinte ugyanaz, abba is bele voltam őrülve xD) 
Mindenkinek csak ajánlani tudom, nekem nagyon tetszik :33 Ha meg akartok találni, akkor keressétek meg azt a neighborhoodot, amibe csatlakoztam (committed farm owners) és ott megtaláltok Lilla's Farm néven :D 
A játék lényege az, hogy a farmon kell "gazdálkodni" :D Állatokat etetni, újabbnál újabb épületeket építeni, és azokkal ételeket meg egyéb dolgokat készíteni.. Vásárolgatni, meg ilyen olyan "küldetéseket" teljesíteni :D Jó lehet, hogy egy kicsit dedósan hangzik (és reklámszagú xD), de próbáljátok ki, megéri! :D Csak az a baj, hogy nagy helyet foglal...:/ 
(Ja amúgy kaptam még a múltkorában egy új telefont :3 Navon Mizu M402 és annyira jó *-* én teljes mértékben meg vagyok vele elégedve :D)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése