Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2015. június 30., kedd

Visszatértem! :)

Visszatértem, most már remélhetőleg hosszútávra :D
Bocsássatok meg, hogy az elmúlt időszakban hanyagoltam a blogolást, de túl sok dolgom volt ahhoz, hogy a gép előtt irkáljak, de most már úgy érzem, hogy készen állok, hogy újrakezdjem (attól függetlenül, hogy most is sok munka van :D) Most úgy összegzem az elmúlt idő eseményeit..:D
A bálon túlestünk (nem mellesleg a báli időszak vicces emlékekkel teli időszak marad számomra, és szerintem a barátaim számára is xD). A bál januárban volt, de még mindig nem voltam a fényképésznél, hogy megvegyem a képeket x'DDD Bár van elég "lesi fotó" is :D 
Belekezdtünk a tyúktenyésztésbe, nagyobb fokon :D Vettünk csirkekeltetőt is :3 és jelen pillanatban dísztyúkok kelnek benne..:D
Megnéztük a Bosszúállók: Ultron korát, ami nagyon megtetszett, azóta Marvel fanatikus lettem x'D :33 Ma vettem Amerika kapitányos pólót (anya legnagyobb örömire..xD), a múltkor kaptam Vikitől Amerika kapitányos bögrét is, elő szülinapi ajándékként :D ♥ szóval már fel vagyok szerelkezve az alapvető fancuccokkal xD Bár még ki van nézve pár dolog...:D
Volt iskolai kirándulás, amin felmentünk Budapestre, ahol többek közt a Nemzeti Galériát és a Halászbástyát is megnéztük, és persze voltunk a WestEnd-ben is (ott néztem ki a bögrét x'D).
Meg lett tartva a szerenád is... amin traktorral közlekedtünk...xD Hát az is vicces volt, de szerencsére senkinek nem esett bántódása :D és utána a bolondballagáson is átestünk..:D
Voltunk már Mártélyon fürdeni a nagy meleg miatt (nem mellesleg nyilván most szombaton is megyünk :D)
Az érettségi sikeresen meglett (bár a matekkal nagy harcokat vívtam, de a végén én győztem :D)
Vége lett a középiskolának, ennek örülök is meg nem is.. Életemben ez egy új mérföldkő azt hiszem :D
Elkezdtem dolgozni a cégünknél is, bár még nagyon az elején van a dolog, de úgy érzem jó dolgok fognak ebből kisülni..:D 
Jaaaaaa és 11 kismacskánk született x'DDD (ez egy lényeges dolog!)
Na mostanra ennyi.. remélem semmi fontos eseményt nem hagytam ki, de ha mégis, akkor most már gyakrabban fogok jelentkezni, akkor bepótolom, sziasztok ;)

A napi rituálénk közé tartozik, hogy a keltetőgépben megforgatjuk a tojásokat.. hát néha ("néha"=mindig xD) csatlakozik pár kiscica is....xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése