Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. február 25., péntek

betegség = lustulás egész nap otthon és szenvedés... Vagy mégsem?:O

Hát halljátok a szerda incidens után jól megszívtamuxD mert ugyebár kedden biciklivel kellett abba a nagy hidegbe elmenne zeneirodalomra... és akk úgy megfáztam h csak na... és hát szerda óta nem megyek suliba...xd nah hát a szerdai napon nagyon nem kellett semmit csinálni csak anyára vigyázni... utána  amikor lefeküdtünk este fura dolog történt.:O Elkezdtem hallani egy folyamatosan búgó hangot (anya nem hallotta csak én:O). Elég durva volt mert nagyon idegesített a hang meg az is idegesített h csak én hallom.. és bárhova mentem akk is hallottam.. már azt hittem h velem van valami baj.... de utána szerencsére eszembe jutott h a múltkor is ilyen hangot hallottam de akkor tata is hallotta:DD szóval nem velem volt baj>< csak anyának volt bedugulva a füle... de akk is naon idegesítő volt ez a hang... már zenét kezdtem hallgatni a fülhallgatóval meg hát a telóval xD akk szerencse elmúlt(vagyis nem hallottam)xd de akk se tudtam aludni xd szóval egész hajnalba fent voltam xD nah nembaj.. végül is túléltem a napot xD Utána nappal elmentünk az orvoshoz meg sétálgattunk és vettünk egy új cipőt!:D meg fincsi kaját:DD(rántott húsos szendvics, meg sütik:D). Jah meg tegnap kezdett el jobban esni a hó*-* Ma meg már 21 cm-es a hó:D*-* meg ma buszozni kellett me tata nem mert kiállni a kocsival. nah mondjuk az is szép volt... a busz indulása előtt pár perce kezdtünk el elindulni... tata előre rohant h ő bitta odaérjen(ő is lekéste és a telója is elromlott és volt olyan okos h gyalog elkezdett menni, persze elég rosszul volt már amikor odaért a kajoldához....:S) mi meg anyával már nem is kezdtünk elindulni me 15-kor indul és mi itthon 14-kor lettünk kész xD ezé mi taxival indultunk el a városházára mert anyának ott dolga volt.xd és amikor kész lettünk ott épp akk ment a buszunk is. de anyának meg akk jutott eszébe h ki kell váltani egy-két gyógyszert-.-" és hát akk elindultunk a patikába... ott megvettük a gyógyszert és hát még volt a köv. busz indulásáig 50 percünk xD Ezé elmentünk az egyik ismerősünkhöz beszélgetni... hát ott nagyot csalódtam=/ de jól  van mind1... utána meg onnan már mentünk a buszmegállóba. És ott láttuk h tata ott van a buszmegállóba xD És hát ott elmagyarázta h mi történt vele...:S szegény.xd Amikor hazaértünk akk kiderült h az a gyógyszer amit kiváltott anya az nem jó-.-" és hát persze h én lettem a hibás már megint me nem tudtam elmenni a gyógyszertárba mert mivel beteg vok én is levok gyengülve-.-" De jó  hogy h velem ordíttt mindenki-.-" na de mind1xd végül megoldódott minden és hát semmit nem pihentem szinte semmitxD nah szijasztokxD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése