Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. február 5., szombat

hm...

Hát az elmúlt pár napba jó sok dolog történt.xd
Először is az egyik házbérlő az az egyik barátnőm anyukája volt és hát ezen jócskán meglepődtem.xd de végül nem ők vették kixd Hanem egy fiatal párocska... naon jó volt halljátok mert az volt h csütörtökön hozzák oda a cuccaikat és majd csak pénteken költöznek be... és hát kiderült h ők meggondolták magukat és már csütörtökön beakartak költözni... de persze az a ház még teljesen tele volt minden cuccal szóval villámgyorsasággal ki kellett pakolni-.-" ezért már a nap végére majdnem kipurcantunk de még pakolni kellett tovább meg hallgatni h az egyik bérlő hogy panpog h ezt is vigyük el meg azt is... nagyon elegem lett belőle de mind1.xd pénteken nem mentem suliba mert csütörtökön annyira elfáradtam h reggel mozdulni se bírtam.xD Ma meg még tele volt a garázsunk a cuccokkal amiket áthoztunk... Nehéz volt de viszonylag sok mindent eltudtunk rakni.:D Nah meg kaptunk egy feladatot médiaórán ami elég teccetős dolog. xd Filmet kell valamiről készíteni! Először megijedtünk me nem tudtuk h miről csináljunk meg kik legyenek benne a "csapatba". De utána kitaláltunk mindent és a csapat is megvan: Wiki, Klaudia, Szabina és én(mondjuk lehet h még lesznek benne mások is de azt még meglátjuk.xd). Majd ha kész lesz a videó akk majd ide is felrakom.xd Jah meg csináltunk Szimivel egy weblapot de még nincs rajta semmi vicc me még nem jöttem rá h hogy kell ráírni XD meg csináltam én is külön másik 2 weblapot az egyik a http://1001poenejszakaja.hu végül is a mostani weblap ennek az újítottja leszxd de azt majd később rakom közzéxd és a másik weblap az meg az http://angel-idezetek.hupont.hu de még itt sincs túl sok idézet szóval ezt még nem tom ajánlani.xD Nah de mostanra ennyit me még sok dolgom van szóval szijasztok!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése