Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. február 28., hétfő

Palacsinta*-* nyamiii:DD♥

Huh, halljátok...xd éreztétek már úgy h betegre zabáltátok magatokat palacsintával?xd Én ma IGEN!xd Elkezdtem csinálni a palacsintát kb. 1 órán át csináltam-.-" a végén már elég rosszul voltam meg a kedvem is elment tőle.xd Szóltam anyának h vegye át...xd És utána úgy bezabáltunk mind a ketten h majd meg haltunk.xd Én már jól vok.xd de azt hiszem anya még mindig haldoklik.xD De nagyon FINOM volt(nyáladzó arc)xD kakaós meg szilva lekváros*-* nyamíííííííí:DD De sajna nem maradt... mind megettük.XD Am ma nem történt ezen kívül naon semmi csak az h tegnap bevérzett este a szemem és még mindig látszik:S de annyira már nem vészes.xd remélem holnapra már elmúlik(yn) jah meg ma nem mentünk orvoshoz mert lusta voltam.xd Majd holnap megyünk:) nah de addig is szijasztok:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése