Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. február 12., vasárnap

Wááá :3♥

Nézzétek! Hát nem imádni valók??*-*♥♥♥
Ma pont egy hete nem írtam semmit..xD Nem is tom h hol kezdjem mert annyi minden van xDD (csak nemtom szavakba elmondani xD) Egész héten nem mentünk autóval sehova mert a nagy hó miatt tata nem mert kimenni autóval...:S szóval nekem kellett rohangálni mindenhova..xD nagyon jó volt :D főleg akkor amikor még biciklire se lehetett ülni csak gyalog menni mindenhova..xD ÚÚ amikor először elmentem a piacig meg boltba és onnan vissza.. azt hittem MEGHALOK xDDD A vállam majd leszakadt meg már minden bajom volt.. de azért jó volt :)) hétfőn meg kedden hószünetvolt aminek én nem nagyon örültem mert nem láthattam addig is :( meg utána szerdán se jött.. szóval ÁÁÁ xD de a csütörtök meg a péntek foglyuk rá jó volt..xD Képzeljétek :O pénteken amikor már vége lett a sulinak alkalmam adódhatott volna hogy beszéljek vele mert csak mi ketten voltunk a biciklitárolóba meg az egyik osztálytársam.. és én hülye meg nem szóltam hozzá -.- na mind1 haza fele jövet elhatároztam hogy írok neki egy levelet Facebookon.. és képzeljétek írtam is :DD csak mivel ő alig jár fent ezért nem tom mikor jut el hozzá >< de az a lényeg hogy így már biztosan megtudja.. :D és az hogy én megpróbáltam >< szóval..:D Csak attól félek hogy ezután még jobban fog fájni ha elutasít.. aminek viszont nagy az esélye :'( szóval szurkoljatok :DDD Fú pénteken kaptunk pénzt és anyával elhatároztuk hogy elmegyünk a Tescoba taxival..xD ott rengeteget költöttünk..xD és ráadásul amikor haza akartunk jönni a taxisok nem vették fel a telefont (valószínű túl sok a fuvar..) és ezért a szomszédunka ki pont a Tescoba volt, ő hozott haza minket :D Még szerencse hogy ott volt mert anyával majdnem szétfagytunk xDD ÚÚ rendeltünk ma kaját xDD gyrost meg sonkás gombás pizzát meg anya rántott csirkét..xD Enyhén bezabáltunk xDDD (WÁÁÁÁÁÁÁÁÁ gondoljatok bele hogy írtam neki *-* én xD és júúúj és holnap meg sok óránk szinte egy helyen lesz és sokat láthatom és júúj :3 kell *-*♥ ) Ja am a kiskutyák nagyon jól vannak *-* igaz Mancsnak ha minden igaz az egyik kiskutyája elpusztult mert csak egyet hallunk nyüszögni.. de Blöki 2 kiskutyája nagyon jól vannak *-*♥♥♥♥ és már kinyílt a szemük is :DD szóval nagyon édesek *-*♥ töltök is ide fel képet róluk hogy ti is lássátok :3  és pár hét múlva itt fognak rohangálni meg mindent szétszednek meg, meg júúúúúúúúúúúúúúúúúúúj *-* de most nem is tok nagyon mást mondani mert semmi nem jut már eszembe szóval szijasztok xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése