Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. február 5., vasárnap

Végre igazi hó:DD♥

kavarog az égben, hatalmas, szédítően táncoló pelyhekben és csapatokban, fehér pettyek a vasszürke égen, hó, a hideg és a tél íze a nyelveden, habozva lehel csókot az arcodra, mielőtt halálra dermesztene. Harminccentis hó, puha, mint a vattacukor, meseországgá változtatja a világot, minden felismerhetetlenül gyönyörű lesz tőle.
Ha magyar vagy akkor tudod hogy a héten elért minket a Szibériai hideg :DDD Jelen pillanatban itt kb. 40cm-es hó van :DD és kb. -15 °C van :D szóval végre nekem való idő :3 Csak az volt a rossz pl.: Pénteken hogy gyakorlaton voltunk és kint voltunk a "nyilt terepen" és majd szét fagytunk xDDD ráadásul azt kellett nézni hogy Évi hogy tisztítja a lovat -.- xDD szóval naon izgi volt számomra főleg úgy hogy nem is szeretem a lovakat >< én erdész akarok lenni nem pedig lovakkal foglalkozni xDD mondjuk ha erdőbe mentünk volna akk is szét fagytam volna de az legalább érdekelt volna :3 Ajj akartam vele (♥) facebookon beszélni és elmondani neki hogy szeretem de kiderült hogy nincs otthon internetje -.- xDD Szóval áááááááááááááááá xd majd élőbe kellene vele beszélni... de nem merem xDD nah mind1 ez egy darabig el lesz halasztva mert a hó miatt hétfőre és keddre hószünetet rendeltek el :'( pedig a hétfő a legjobb nap *-*♥ xd szóval nyaljanak sót! mondjuk tudom sokan örülnek ennek de akkor is :@ ma lesz a Viasat6-on a TLC :)) szóval majd valamelyik nap jönnek az eredmények ide is ;D ÚÚ Február 25.én lesz HCW és lesz amerikai vendég is :3 szóval nagy valószínűséggel arra elmék >< (vagynem xD) nah de mostmár többet nem tok írni szóval szijasztok ;D
UI.: ♥♥♥♥ kell *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése