Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. április 5., csütörtök

I'm sorry, so sorry..

Bocs hogy nem írtam már megint egy ideje de valahogy nem volt hangulatom meg nem is nagyon tudtam volna mit :P Bár azért történt egy két dolog de nem létfonotosságúak xDD Bár Április 1-je vagyis itt már 2.a az naon jó volt :DDD vagyis csak a hajnal mert akkor volt a 28. WrestleMania :DDDDDD és annyira jó volt *-* élőbe néztem itt neten :D ez volt az első alkalom hogy élőbe néztem mert azt hittem h nem fog betöltődni meg naon lassú lesz :( de tévedtem :D mondjuk téll elég lassú volt de akkor is nagyon jó volt :DDD és az eredmények meg még jobbak :DDDDDDD bár az rossz h Teddy Longot kirúgják, meg hogy Beth Phoenix és Eve vesztettek de a többi mind úgy sült el ahogy elterveztem :DD Meg voltunk anyával és az unokatesónkal Szegeden..xD nah még az is egy érdekes nap volt... Az a nő szokásosan kioktat minket és most se úsztuk meg... néha megtudtam volna fojtani de azért jól elvoltunk xD meg WÁÁÁÁ SZÜNET VAN :DDDDDDD rég örültem ennyire szünetnek xdd mert mindig volt valaki aki miatt szívesen mentem és majd meg haltam h ha nem lehettem a közelébe de most úgy érzem h kezdek kiszeretni belőle.. és ez abból is látszik h nem akarok suliba se menni.. hát ez van... Sprite xD Képzeljétek :OO írtam 4-es TZ-t töriből :DD ráadásul Rómából xD és Istenkirály vok! xD De más eszméletlen nagy hír nincs szóval nem is szaporítom a szót sziasztok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése