Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. április 14., szombat

Túl sok történet xDD


KEEEEL *---------*♥
Wow jó sok dolog történt azóta amióta nem írtam pedig csak kicsivel több mint egy hete nem írtam ide :D nah szóval: Pénteken volt itt V.helyen Tankcsapda, Alvin és a Mókusok meg Road (azt hiszem így írják xD) koncert, én nem mentem de viszont a barátnőm Melinda az igen :P Ő Szegedi és a konci szombat hajnali 1-ig tartott és neki busz csak hajnali 4 körül ment vissza ezért el jött hozzánk :DD tök jó volt mert kb. még pénteken d.u. 6-kor beszéltük meg h eljön és akkor úgy elkezdtem pakolni xDD (mivel nálunk iszonyat nagy a rendetlenség.. de téll! nem olyan h jóvan egy két ruha szanaszét van meg ilyesmi hanem nálunk szinte minden szanaszéjjel van szóval nagyon csodálatos ><). Nah szóval elkezdtem gyorsan pakolni és ebben a szobában nagyából sikerült is rendet rakni :D Utána hajnali 1-kor felhívott h mehetek érte (mivel nem talált volna ide egyedül xd) ezért elindultam és go a Tesco elé xD nah ott még volt egy két érdekes rocker emberke xddd sokak odaköszöntek nekünk, meg az egyik gyerek kérdezte h Vásárhelyiek vagyunk e és valamelyikőnknél ott aludhatnak e...?xDDD Hát hogyne..xD az még nagyon szép lett volna xDDDD Utána meg úton haza felé beszélgettünk Melindával meg láttunk két sünit és az egyiket meg is simogattuk :DDDD annyira husis volt :DD akkor simogattam először sünit és tök érdekes volt mert nem is volt szúrós meg semmi :D Jaa és telihold volt és olyan szíííp volt *---* itthon meg Melinda macskázott én meg élőbe néztem a SmackDownt a neten :DDD (pankráció xD) és olyan zsiradék volt :D 4 óra fele meg elindultunk a buszmegbe de bicajjal és úgy h ő ült a hátsó ülésen xd azt hittem meghalok míg oda eltekertem de utána ledöglöttem a padra és utána meg már jó volt xDD odajött hozzánk egy hajléktalan és elkezdett nekünk össze vissza mindent dumálni h valaki arrébb rakta a bicaját míg aludt meg h milyen szemetek meg minden... :( szegény.. Utána Melinda elment én meg hazajöttem és még beszélgettünk egy kicsit anyával (mert kb. 2 fele ő is fel kelt xd) utána meg bealudtunk :D Az nap elmentünk még a Tescoba meg a piacra megvenni a rokonoknak az ajándékokat :D nem voltak nagy dolgok de hát most csak ennyire volt pénz... Másnap meg Húsvét volt *---* Ami azt jelentette h megyünk Battonyára :DDD Ott jó sokat zabáltunk meg kaptam sok ajándékot meg minden, de a hangulatom nem volt annyira jó.. vagyis jó volt csak unatkoztam mert nem tudtam szinte senkivel beszélni mert nem volt miről xddd nem az én köreimbe voltam és úgy nem volt olyan jó >< De attól még élveztem azért hogy ott voltunk :D évente egyszer megéri elmenni :)) Másnap meg Húsvét Hétfő mindenkinek arról szól h jönnek a locsolók jaj de jó/rossz de nekem csak az alvásról szólt mert már évek óta nem jött senki egy pár évvel ezelőtti incidens miatt de azt most nem részletezném...:D Másnap meg már suli volt.. elhatároztam h kicicomázom magam meg szebb ruhát veszek fel meg minden h lássa ... h csinos is tok lenni.. jó pár órát készülődtem erre meg mire odaérek suliba kiderült h nem is jön -.- xDDDDDD nah mind1.. rossz volt mert olyan rég nem láttam de mind1 ez van :D de másnap már volt szóval akk husis volt *-* ahogy beléptem a suliba és odamentem Orsiékhoz már egyből mondta h ittvan ... xD és akkor wáá *-* örültem neki xDD Csütörtökön isten király volt mert elhíresztelte egy két értelem az osztályba h nincs úszás mert másik osztálynak sincs és ezért szinte senki se vitt úszás cuccot csak tesit... és míg ők úsztak addig a többiek futottak a medencék körül és szenvedtek... nekem jó volt mert én az elején csak írtam az úszók eredményét utána meg felülés meg stb.. :D szóval nekem nem volt valami megerőltető dolgom :3 és jött a Péntek 13 *-* olyan jóóóóóó nap volt :3 gyakszink volt és olyan sokat beszélgettem meg hülyültem vele h jááááááj *-------------------*♥ xD (nem vok szánalmas.. ááá.. én soha..:D) de olyan jó nap volt :3 kellett már egy ilyen nap..:D *-*♥ de ezt nem részletezném mert akk többen rájönnének ki is ő ha eddig még nem is jöttek volna rá xDD de *-------* :3 ♥ Ma is kellett menni a suliba (ő nem volt ott :'().. szombaton isten király volt menni..:D mondjuk egészség nap volt szóval nem volt valami megerőltető meg csak fél 12-ig kellett ott lenni szóval jó volt az :D de azért lehet h jobb lett volna itthon alukálni xD De jó volt azért :D d.u. ahogy hazaértem néztem kicsit az eurosportot utána meg alukálni mentem xDDD alukáltam is pár órácskát mikor anya felkeltett h voltak a piacon és hozott hamburgert :OOOO mi az h nem keltettek fel h én is menjek xddd mondjuk nem hiszem h mentem volna de akkor is :OOO és olyan finom volt *-* xD utána meg megint bekapcsoltam az eurosportot és néztem a súlyemelést :O tiszta dúrva volt.. a nők is ilyen 120 kg körül emelgettek o.O nah az már valami.. (y) grat nekik :D Mostmeg itt vok a gép előtt és már kb fél órája ezt írom xDDD és KEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!*-* mármint ő .... *-*♥ xD olyan husis volt istenem pénteken h meghalok *-* xD Nah most mást nem tok írni mert mindent kiírtam magamból ..:D ha sikerült idáig eljutni az olvasásba gratulálok :DDD írtam egy kis szöveget nem tagadom.. dehát istenem :D ezek történtek velem *-* nah szijasztok :D mondjuk szerintem még maradok itt egy kicsit mert szerkesztgetek egy kicsit a blogon :D már átállítottam azt h nagyobb területen látszódjon a szövegrész mert szerintem úgy kényelmesebb olvasni de szerintem a háttér meg a bemutatkozó szöveg is változni fog meg lehet h belinkelek zenét vagy idézetet de akk is szijasztok xD

Boldog húsvétot mindenkinek így utólag!!! :DDD <33


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése