Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. április 28., szombat

Ó jaj..:D

A Gregus esten készült kép..:D homályos me netről mentettem :O
Orsi, én, Adri és a zsiráfok a vadasparkban :D
Az új WWE díva bajnok Nikki Bella :) :/
Sorry hogy már megint nem írtam jó ideje de valahogy kiment a fejemből xDD 13 napja nem írtam semmit :OO már nem is emlékszem hogy mi volt 13 nappal ezelőtt xDDDD ezért ink csak írok az előző hétről.. azt még nagyjából fel tom idézni... :D Nah szóval aki tetszik nekem az már egyre jobban idegel...xDD de azért kell :3 meg jó hogy idegel, de azért néha néha már le tudnám csapni >< A hétfői nap az előző héten nagyon jó volt de a mostani héten nem volt semmi extra.. xd meg se kedden se szerdán.. csak csütörtökön mert akkor volt a Gregus est (a sulimnak ilyen d.u.-ni rendezvénye:)) az jó volt :D főleg hogy jött Wiki meg Melinda is meg ott volt velünk Adri is meg a húga is akit most ismertem meg :D és ő is jön jövőre a Gregusba mert most vették fel szóval zsírkirály :DD és Orsi meg fel is lépett meg még jópár ismerős is és naon jók voltak szóval grat nektek még1x :DD előttünk ott ült egy fogyatékos forever alone gyerek xDDDD az anyjával jött.. de nem az előadást fényképezte hanem saját magát és mivel mi ott ülünk mögötte mi is látszódtunk a képen xDDDDDD naon szép lett... de úristen már féltem tőle >< ijesztő volt :o (jah am ő is ott volt :$) xD Meg ott voltak Móni oszt.társai is és azokon többet röhögtünk mint az előadáson xDDD ott röhögtek, ordítoztak, köpködtek meg headbangeltek (nemtom h kell leírni szóval nem beszólni xD) és olyan idióták voltak h úristen xDDDDDD de naon vicces volt xD Tegnap (pénteken) meg az osztállyal a szegedi vadasparkba voltunk :DDDDDDD és ott annyi husi állatot láttunk *-* meg jól szórakoztunk szóval naon jó volt :DDD aki fb-on az ismerősöm az megtekintheti a képeket amik ott készültek :DD Jah am képzeljétek hogy hétfőn a Rawba (pankráció xd) Beth Phoenix elveszítette a WWE díva bajnoki címet :'((((( és most a díva bajnok Nikki Bella.. bár őt is szeretem de Betht jobban :/ szegéény :( Am ezeken kívül nagyon más nem történt szóval szijasztok xDDD
UI.: a tegnapi Grimm rész naon jó volt *-* ketrecharcos volt xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése