Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. május 17., csütörtök

Unalmas és egyben rossz hét :S :/ de azért tűrhető..:D

Ő az akit kirúgatk a WWE-ből:( Big Show♥
Ez a hét is úgy telt mint sok többi.. nem volt nagyon semmi érdekes..>< Az osztálytársam tudjátok aki tetszett nekem abból kezdek egyre jobban kiábrándulni.. Mert ok.. sokat hülyülünk meg minden de most veszem észre hogy jobban megismerem h egyre inkább bunkó kezd lenni.. vagyis nem tudom.. lehet h ez egy hirtelen állapot.. de lehet h nem és tényleg egyre bunkóbb...:S szóval nemtom mi lesz..xd de mind1 hagyjuk :P ma volt a 2000 méter futás és én csak néztem hogy a többiek hogy szenvedtek mivel én nem futhatok xDD vicces volt >< Meg ma volt az NLG est is (tudjátok ahova régen jártam ;)) hát mit ne mondjak.. elég gagyi volt.. a Gregus est 100 x jobb volt :D és a többiek is ezt mondták nem csak én fényezem a sulim..^^ most Wikivel, Melindával meg Klaudiával voltam ott... kicsit untuk már de úgy gondoltuk h jobb ha végig ott maradunk :D ÚÚ meg fellépett az a gyerek is akibe évekig szerelmes voltam és helyes volt :3 xD (nem vok szánalmas..xD én ááá xD) és :33 xD De amikor vége lett az estnek azután nagyon jól szórakoztunk :DDD ez volt nekem a nap fénypontja >< Igaz ismeretlen szemeknek akik nem ismernek minket lehet hogy azt hitték hogy be vagyunk rúgva vagy szívva vagy nemtom xDD Mert elég bolondok voltunk..xddd egymásnak mentünk meg ordibáltunk (de azért csak szolidan).. szóval egy szó mint száz jól elvoltunk (ez már két szó!:o) xD Meg haza kísértem Klaudiát és végre hosszú idő óta beszélgettünk egy kicsit hosszabb ideig :DD kellett ez már :D Utána meg amikor jöttem hazafele először rossz helyen fordultam le még ott Diáéknál és már a Városhatárba voltam..xdd le is volt húzva a táblán a város neve szóval innen tudtam h rossz fele jöttem..xD de utána megtaláltam a helyes útvonalat szóval sikeresen hazaértem csak egy kicsit hosszabb volt az út a megszokottnál...xD de nem gááz....xD Áttérve az előző napokra téll nem nagyon történt semmi..:S tegnap szinte egész nap fájt a fogam..:S azelőtt valamelyik nap meg hazafele jövet bőrig áztam (mondjuk az jó de akkor is..xD)... Hétfőn a WWE-ből kirúgták Big Showt is :(( pedig őt is szerettem nagyon... MIÉRT azokat rúgják ki akiket szeretek..? Először a Bella ikreket most meg őt.. ki lesz a következő..?:OO :( szóval ez a hét nem épp a top 10 hetembe tartozik bele..>< báár tegnap elkezdett a kiscicák szeme kinyílni szóval :333 ma meg már szinte teljesen kinyíltak a szemeik szóval *-----* annyira cukik :3 majd ha teljesen kinyílt a szemük szóval holnap akkor majd lefényképezem őket és felrakom ide is *-* bár szerintem erre jópár nappal később fog sor kerülni..xD Uh holnap matek TZ-t írok :S ma kaptam matekból bukás értesítőt szóval félek :S de remélem sikerül kijavítani és elérem a kettes szintet :) szurkoljatok pls *-*♥ rám férne :D jah és hajnalba az orrom fagyott le majdnem most az előbb a kezem.. bár már mind a kettő jól van szóval istenkirály..xD am a hajnalokra visszatérve.. nagyon jók mert az anya macska (Kiscsajszi) és a 3 nagyobbik macskánk (Teddy, Corry, Cicero) akik bent laknak, nem épp a legnagyobb barátok és állandóan veszekednek :S és manapság hajnalba arra szoktunk ébredni hogy épp valamelyik macska ortájozik..>< szóval istenkirály.. már 2x volt az hogy majdnem szívrohamot kaptam :D de azért szeretem őket  *-* de úristen most így végig gondolva 7 macska lakik bent xDDD mert ugyebár 3-an vannak azok is akik most születtek xD csak hát még Teddyék nagyon ragaszkodóak meg még ők is viszonylag kicsik.. legalább is kisebbek mint a többi macskáink xd hmm... most a Csupaszpisztoly van a tévébe szóval wáá :D xD úú tegnap elfelejtettem nézni a Fantasztikus négyest és csak a végére kapcsoltam oda de az is nagyon jó volt *-* még nem láttam sajna de majd meg kell nézni valamikor végig xD Ma a Megasztárnak is vége... kíváncsi leszek hogy ki lesz az év hangja :D Szerintem Radics Gigi lesz de lehet hogy tévedek..xd de úristen olyan durva hogy pont egy napon születtünk :D mert ő is 1996.08.18.-án született akár csak én :OO Szóval ez is egy + ok hogy neki szurkolok már xdd fúú de álmos vok >< pedig még fürdeni is kéne..:S vagyis legalább hajat mosni :S de olyan messze van xd meg szólni kéne tatának is hogy gyújtson be (fatüzelésű kályhánk van) hogy legyen meleg víz is.. ÚÚ szerencse holnap szokás szerint csak 9:10-re kell menni suliba szóval még reggel át tudom venni a matekot :D de már nagyjából értem szóval szerintem a kettes biztos meg lesz xd de jobb lenne ha 3-as 4-es lenne de ennek az esélye sajnos nagyon kicsi :'( Hmm azt hiszem ennyi elég lesz mert nemtok mit írni már.. bár szerintem még rakok ki egy jó Mettalica számot ide amit ma Klaudia küldött nekem :D nagyon jó *-* szóval, igen ezt kirakom még :DDD de addig is Sziasztok!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése