Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. május 5., szombat

Alig van suli..:S

Nah itt volt a hosszú hétvége.. unalmas volt nagyon..xd végig aludtam szinte az egészet :$ xDDD szóval ismét hasznos voltam az itthoni munkákban.:D Utána Szerdán folytatódott a suli.. a szerdai nap az nem volt olyan különleges csak max azér mert a haverokkal lehettem..xD jah meg hogy nemvolt d.u.án úszás..:D a Csütöröki nap se volt valami extra.. akkor volt úszás xDD bár jó volt..xd volt időm gondolkozni :P ezért szeretek úszni egyedül, mert ilyenkor lehet szerintem a legjobban gondolkozni az élet dolgain:) utána azt hiszem ezen az estén volt egy kisebb vihar.. villámokkal meg nagy széllel amit természetesen Csokival (az egyik kutyámmal) kint töltöttünk a földön ülve a tető alatt xD naon jó volt *.*♥ pont nem esett oda az eső és együtt ott néztük a vihart ♥ Másnap meg gyakorlatos napunk volt de most kivételesen a suliba töltöttük mert 2 órát kellett dolgozni a suli körül külön külön a két csoportnak :) ez nagyon jó volt..*-* meg utána a 2 órás doga ami az egész éves gyakorlatból volt és csak az előtt 2 nappal szóltak hogy írjuk..(y) mondjuk nem volt vészes.. bár a növénytermesztés részét nem nagyon tudtam de az állattenyésztés ment :D wááá de olyan jó volt :33 ha tudnátok mi volt *-* (mármint nem a dogával kapcsolatban hanem ♥ kapcsolatban xD) :3 KELL! xD A mai vagyis a tegnapi nap is élményekben gazdag volt..xD kb d.u.án 3-ig aludtam..xd vagyis voltam fent előbb is de csak wc-re mentem..xDDD menni kellett volna a ballagásra de mivel az 9-kor kezdődött füstbe ment terv lett belőle.. de ahogy elnéztem az ott készült képeket nem túl sok mindenről maradtam le..xDD jah és am megint érettségi szünet van szóval csütörtökig ismét NO suli..:(( xd wááá várom már a jövőhét végét *-* pénteken megyek HCW Pankrációra Szegedre, szombaton meg vasárnap pedig az Alföldi Mezőgazdasági és Állattenyésztési napokra :DD szóval istenkirály lesz *-* Nah de mostanra nincs is több mondani valóm szóval szijasztok ;)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése