Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. május 13., vasárnap

WÁWÁWÁWÁ *-* HCW♥


Gábor, PG Hooker és én :DDDDD
A hétköznapok elég unalmasan teltek nem történt semmi érdekfeszítő esemény ámde a péntek délután/este istenkirályvolt, ugyanis a HCW (Hungarian Championship Wrestling) Szegedre jött egy este alkalmából és én persze ott is voltam :DDDDDDDDD nagyon jó volt *-* a kedvenc magyar pankrátoraim ott voltak és volt pár külföldi is :DD De téll nagyon jó volt annyi minden történt *-* a közönség közt is bunyóztak a pankrátorok meg ahol én álltam az egyik külföldi oda dobta a másikat és sodródtam vele meg a kordonnal xDD vicces volt :DD De wáááááááááááááááááá *---* kell még ilyen este :DDDDDDDD Még mindig a hatása alatt vok pedig már hétfő hajnali egy óra van xDDD de naon élveztem *--* meg ott volt az egyik haverom Gábor akivel általános iskolába 8 évig oszt.társak voltunk, és most is egy suliba járunk csak ő másik osztályba :D jó volt hogy volt ott ismerős arc is..xD mert egyedül azért féltem volna egy kicsit.. xDDD vicces volt mert volt mellettünk egy koma aki már szerintem nagyon részeg lehetett és állandóan minden hülyeséget beordibált xDD többektől hallottam a hátam mögött h meg akarják már verni..xDD megtudtam érteni mert egy idő után már nagyon idegesítő volt..:D Volt olyan h Ben Dover bejött mert épp meccse következett Ozzy Spencerrel és erre meg valaki megdobta egy üveggel erre meg mindenki elkezdte dobálni üvegekkel meg perec darabokkal (Valamelyik pékség támogatta a HCW-t és a dívák a meccs előtt osztogattak mindenkinek perecet ami mellesleg nagyon finom volt :D) vicces volt mert ahogy szóltak hogy ne dobáljanak utána még jobban dobáltak xDDDDDDDDD meg amikor bejött Dover egy mellettem lévő (kb. 13 éves) kölyök aki gondolom nem ismerte még őt.. kinyújtotta a kezét h pacsizzanak erre meg Dover arcon köpte sörrel -.- (y) grat.. Volt 15 emberes Battle Royal (gyengébbeknek tömeg harc szerű xD) amit a kedvencem PG Hooker nyert meg és így meccsezhetett a bajnoki övért de sajnos ismét Icarus győzött.. mondjuk őt is szeretem mert jó fej de akkor is..xDD A gála után csináltunk pár pankrátorral képet is :DD PG Hookerrel, Icarussal, Ozzyval, és az 8lockkal (Murlock & 8ball) vicces volt mert 3x kellett megismételni a fényképezés mert mindig rossz volt valami xDDD mondjuk a 3. se lett épp a legjobb mert pont ahogy csattant a fényképezőgép egyből besétált a képbe egy gyerek xDDD én röhögésre készültem, 8ball normálisan nézett ki (ő lett az egyetlen aki jól néz ki a képen xDD), Gábor épp pislogott, Murlock meg nyitott szájjal épp elnézett xDDDDDDDDDD szóval istenkirály kép lett.. xDD de legalább az a gyerek nem látszott aki elment a fényképezőgép előtt..xDD amikor meg PG-vel csináltunk képet akk azon meglepődtem hogy felismert :D mert elkezdi: azt hiszem hogy te az ismerősöm vagy..xD oszt közbe tényleg xD Fbon meg Twitteren is xD Icarusnak meg nem esett le h 3-as képet akarunk csinálni, csak azt hitte h Gábor lesz benne a képbe xDD de nembaj mert szóltunk neki kb 2x hogy én is ott vagyok xDDDD és a képen ott van a bajnoki öv is :3 szóval Wááá *-* egyedül az Ozzys képet nem találom :S Gábor azt nem rakta fel a netre..xD nemtom mi van azzal a képpel :O xD de majd meglesz.. (vagy nem :( ) Wááá de akarok még ilyet *--* muszááááj :D Eldöntöttem.. ahogy befejeztem a középiskolát még fel Budapestre és tanulok ott valami gyors valamit ami szakmát ad és közbe pankrációzók :DD eddig külföldre akartam emiatt menni de rájöttem hogy kezdésképp itt is nagyon jó lesz :D ÚÚ meg tök zsír mert nyáron a kondi bérlet csak 6000 ft..:D szóval megyek kondizni is :DDDDDDD és az is istenkirály lesz *-* csak még kell valaki aki jön velem mert egyedül unalmas..:/ de úgy is van pár barátnőm akivel már tavaly is megbeszéltük csak végül elmaradt.. de most nem fog! Ott aludtam Melindánál Szegeden mivel a pankrációról fél1-kor szabadultunk (Gábor apja volt olyan kedves h elvitt Melindáékhoz és így megmaradt egy 1000-res:D olyan rossz mert szegeden nagyon drága a taxi..:S amikor mentem a pankrációra akkor is 1010 ft. kellett fizetnem.. szóval pont jól jött hogy el tudtak vinni :D)  Melindával is jót szórakoztunk :D mielőtt még elmentem volna a pankrációra akk beszélgettünk meg a neten vicces videókat néztünk xDDDD annyira sírtam már meg fájt a hasam a röhögéstől xDD Amikor meg visszaértem akk még beszélgettünk egy kicsit meg beszámoltam h mivolt meg minden és lefeküdtünk aludni de az ágyba is hosszú ideig beszéltünk..xDD volt kb. 5 perc h nem szóltunk egy szótse egymáshoz erre meg én elkezdtem röhögni xDDD szegény Melinda meg bejelentette h végre már félálomba volt..xDDD na nembaj :D utána viszont sikerült elaludni végre.. de én már fél7-kor fent voltam.. és 7-re már ő is felkelt xDD azt hittük h kb. 11-re kelünk fel ezért nagyon meg lepődtünk azon h ilyen korán fent voltunk..xD még délelőtt visszaértünk Hmvhelyre és elmentünk fagyizni :3 fincsi volt *-* Utána ő ment az állattenyésztési napokra értem meg jött tata és go haza..:D igaz az volt hogy megyek én és az állattenyre de annyira kifáradtam este hogy nemvolt kedvem ezért inkább hazajöttem aludni xDDD vasárnap is nagyon tartalmas volt  a napom.. felkeltem duán 2 fele utána elmentünk Tescoba és hazajöttünk és azóta ittvok xD igaz ma is az volt h mék az állattenyre....de esett az eső még reggel.. meg hideg volt meg nemtom..xD szóval az a lényeg h idén se mentem el..:S ez a 2. év h kihagytam..:S de nembaj majd talán jövőre.. jah am visszatérve a pankrációra csak most a WWE-re a Bella ikreket kirúgták és a jelenlegi díva bajnok Layla :)) de remélhetőleg a most vasárnap megrendezett Over The Limiten Beth visszaszerzi a díva bajnoki övet :DDD na de most szijasztok mert nem tudok mást írni (de szerintem ennyi is elég meg még képeket is rakok be szóval még kb. +10 perc xD)


Az új WWE díva bajnok Layla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése