Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. július 13., péntek

Végre egy kis változás...^^

Ország szerte hatalmas viharok voltak :3 ♥
Natalya & Tyson Kidd ♥  Ez az a cuki kép :3
Végre hűvösebb az idő..:) Tegnapelőtt nagy vihar jött Magyarország területére, és ez a vihar szerencsénkre Hódmezővásárhelyt se hagyta ki :D Hatalmas szél volt, gyönyörű villámok, és természetesen sok eső :D Én egész vihar alatt kint voltam a kutyákkal, és hosszú idő óta végre fáztam :DD Már el is felejtettem milyen érzés xDD Jó volt! ^^♥ Itthonról még mindig nem nagyon mozdultam ki... de már tervezem, hogy el kéne menni valahová valakivel...xd De nappal még mindig elég poshadás van..:/ Éjszaka meg nem jön senki... csak max olyan, akivel én nem akarok menni sehova >< Ma péntek 13 van, és ez egy viszonylag jó nap volt :D (mint általában ;)) voltam ma a Tescoba, ott vettünk sok hülyeséget, meg hajnalban (vagyis Amerikában még csak este volt xd) összeállt végre újra a két kedvenc dívám Tag Team csapattá (Natalya & Beth Phoenix) (WWE!xD) :D Ennek nagyon örültem, mert egy ideig nagyon úgy tűnt, hogy nem állnak többé össze :/ De mégis, és lehet hogy újra alakul a Divas of Doom :DD Persze rossz dolgok is történtek a WWEben :/ Amikor az NXT megszűnt (pár héttel ezelőtt), a másik kedvenc dívámat Maxinet elbocsátották, vagy ki lépett.. nem tudom pontosan, mert csak annyit lehetett látni, hogy az egyik nap még az aktív szupersztárok közt van, a másik nap már meg nem :( Tegnap este ráadásul Kharma is eljött a WWEtől :((( Nem tudom hogy ő is pontosan miért jött el, de sajnálom..:( Pedig már mindenütt azt írták hogy visszatér..! Bár lehet hogy ez is csak valami bravúr, mert lehet hogy "nagy visszatérése" lesz az 1000. Raw adáson, ami Július 23.án lesz..:P Remélem ez lesz, mert kár lenne ha ő tőle is megválnának végleg, mert manapság egyre jobb pankrátoroktól válnak meg..:(( Tegnap előtt volt Tyson Kidd szülinapja, szóval Happy Birthday Tyson Kidd! :D♥ Olyan cuki képet találtam amin ő meg Natalya van :3 Majd feltöltöm ide is :DD :3 Most jelen pillanatban elég súlyos izomláz van a karomban..xD Új gyakorlatot próbáltam ki, és úgy látszik hogy használ..xD Sajna a vegetáriánus életmódot nem sikerült betartani.. és a minden napi 60 perc mozgást se...:( Bár sokkal kevesebb húst eszek, és minden nap mozgok (amióta elkezdtem edzeni, csak 1 napot hagytam ki) minimum 10 percet, de szinte mindig többet, úgy érzem, hogy ez nem elég.. ha még hűl le a levegő, akkor visszavezetem a hajnali 4-től 5-ig tartó edzést...xd Csak macerás mindig olyan korán kelni.. mert így esténként agyon csípnek a szúnyogok, és nem bírok sokáig kint lenni...xD Nah nagyon más mondani valóm nincs is szóval sziasztok :D♥

Kharma
Maxine
UI.: ha ti is szeretitek Kharmát akkor lájkoljátok az új facebook oldalamat --> Thank you Kharma --> http://www.facebook.com/pages/Thank-you-Kharma/363289267074170
és persze ha ti is örültök hogy Natalya és Beth Phoenix újra összeállt akkor ezt az oldalt is lájkoljátok --> http://www.facebook.com/divasofdoomwwe 
Előre is köszi :3 ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése