Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. július 24., kedd

Wáááá :DDDDD boldogaság van :3

Wááá jó volt ez az elmúlt pár nap :) bár amikor írtam azután elég uncsi volt mert csak lustultam xD de mostmár jóóóó :DD Előző héten (18.án) találkoztam Klaudiával és sokat hülyültünk, meg tegnap is találkoztunk és akkor meg még többet hülyültünk xDD utána amikor haza értem alig tudtam mozogni mert úgy el voltam fáradva xD vicces volt :D 
Ezt a képet tegnap csináltuk rólam a házunkhoz közel lévő elhagyatott játszótérnél :3
The Miz az interkontinentális bajnoki övvel :3 ♥
Hajnalba is nagyon jó volt mert most volt az 1000. Raw adás :DDDDD nagyon jó volt *o* és képzeljétek :DDDDDD The Miz végre újra bajnok lett :DD megverte Christiant és így most már ő lett az Interkontinentális bajnok (hú de nehéz leírni xd) :DDDDD szóval most olyan boldog vok :DDD Meg visszatért rengeteg régi pankrátor is :)) Igaz csak egy este erejéig, de azért jó volt a 'legendákat' végre látni :D Nagyon nagy show volt, jó hogy rávettem magam hogy végignézzem :)) Fúú mondjuk történt egy szerintem rossz dolog is.. xd megtartották AJ és Daniel Bryan 'esküvőjét' persze nem házasodtak össze.. mert a végén AJ 'kikosarazta' D-Bryant.. de végül jött Vince McMahon és bejelentette hogy AJ az új RAW GM :o én nem annyira szeretem AJ-t ezért nem örülök neki..xd de jól van végül is mind1 xd meg nem cink ám hogy a WWE itt megrendezte ezt az 'esküvőt' meg az egész történetet kitalálták meg viszonylag jól is csinálták meg.. csak egy bibi van hogy D-Bryan a valóságban Brie Bella pasija..>< Brie a Twitterre meg rakosgatta ki a képeket kettőjükről, szóval ez így egy kicsit érdekes volt..xD de szegész Brie.. azért elég szar lehetett ezt neki végig nézni.. meg tett is ki egy bejegyzést hogy ő meg Nikki nincsenek emiatt összeroppanva mert Daniel minden este az ő ágyába van.. de rövid időn belül ki is törölte.. gondolom nem tetszett a WWEnek hogy ő itt most ezzel bekavart.. de azért elég szemétség hogy beleszól a magánéletükbe is...

AJ esküvői ruhában :) Attól még hogy nem annyira szeretem, attól még szép volt :)
Meg ma kiadtuk egy Németországban lakó férfinek a másik lakásunkat és az is tök rendes :D Jó volt vele beszélgetni meg felújítja a lakást meg több lakbért fizet mint amennyit kértünk meg meg kaptunk ajándékot is xD pakisztáni sót meg valamilyen Balatoni bio bort :P bár a bort egyikőnk se szereti de azért kedves gesztus volt tőle :D Meg a mániája az egészség és anya meg mondta hogy mennyi betegsége van/volt és mondta a koma hogy majd elkérheti e a zárójelentését anyának, hátha tud segíteni :D szóval jó volt nagyon:D meg ahogy megkaptuk a pénzt mentünk a Tescoba és majdnem az egészet elköltöttük xDDDD nem kellett volna... de muszáj volt xD Nem bírtuk magunkat türtőztetni xD 
Meg születtek Blökinek kiskutyái.. de sajnos elpusztultak.. lehet hogy már halva születtek :(( és nagyon úgy néz ki hogy Blökit el kell vitetni a sintérrel mert egyre hülyébb... bőrbetegsége van, hergeli a többi kutyát meg minden.. jó így eléggé úgy tűnik hogy csak a mi idegeinkre megy és ezért akarjuk elvitetni... de ez már tényleg nem állapot :/ amiót egy év után hazatért a csavargásból azóta egyre rosszabb :/  és attól is félünk hogy Gombócit is halálra marja mert manapság egyre többet marakodnak.. szóval nincs más választás..:/ csak ez maradt..:'(
Manapság egyre kevesebbet edzek.. vagyis minden este csak kevesebb időt..:/ mondjuk ma szerintem kihagyom mert fáradt vok és kint esik is az eső.. szóval így macerás lenne.. mondjuk tegnap órákon át mozogtam mert már reggel kilenctől pakoltam.. háromtól meg Klaudiával kóvályogtunk órákig szóval ez egy kicsit kompenzálja..xD 
Nah de ennyit az elmúlt pár napról... sziasztok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése