Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. január 11., péntek

8 hetes életmódváltás :D és egyéb történések xd

nagyon cica :3♥
Hétfőtől kezdve 8 héten át egészséges ételeket eszek csak, és sokat fogok mozogni :D Eredetileg ez újévi fogadalom (már egy éve is ez volt..xd) amit most próbálok megvalósítani :D A cél -15 kg. :D Bár kétlem hogy ez ilyen rövid idő alatt nekem sikerülne...xd de azért próbálkozni szabad :D Nem rég csináltam már egy ilyen 8 hetes programot amivel le is jött pár kiló és cm, de ez sajnos kudarcba fulladt mert nem bírtam magammal xD de remélem ez most máshogy lesz :D Ha sikerül a -15 kg. akkor majd ide is kirakok tippeket, hogy hogyan lehet ezt elérni :D Ugyanis naplót fogok vezetni róla :)) Szurkoljatok ;D Am ezen kívül is történt még 1-2 dolog...xD Aki tetszett nekem (és még mindig érzek valamit iránta :/), épp az osztálytársamnak udvarol... szóval ez most kellemes helyzet (y) xD Meg jön új osztálytársunk is :D Őt már ismerem régebb óta, ugyanis általános iskolába az évfolyamtársam volt, és angolon is egy csoportba voltunk, szóval jó lesz :D És képzeljétek, aki jött új cica, Marcella az elmúlt napokban elég félénk volt, de ma már felugrott ide hozzám és bújt és dorombolt *-* Szóval nagyon cica volt :3 De annyira husi *o* és szőrös xDD és vedlik.. és megfulladunk a szőrtől... de nembaj mert akkor is cuki *o*♥ xD Wáááá képzeljétek nem bukok meg matekból :DDDDD Nagy nehezen sikerült elérnem hogy ne bukjak meg :DD beszereztem egy 5-öst meg egy 2-est és így megúsztam szerencsére :DDD Pedig én már elkönyveltem magamban (és anya is xD), hogy megbukok..xD De szerencsére nem így lett ^^ De nyáh xD hajnali 4 óra van és egyáltalán nem vagyok álmos.. ráadásul most vettem észre, hogy már 4 óra van...xDD Képzeljétek :OO a T-Home elvette tőlünk a Comedy Centralt meg a Coolt meg az EuroSportot :'((( Ez itt a világvége számunkra... xd :( Nincs többé Family Guy, Bob Burgerfalodája, Dr.Csont és a többiek :'( Anyával kétségbe vagyunk esve...>< HOGY LEHETNEK ILYENEK???:O k*pják be! xD De ezeken kívül más "érdekességet" nem tudok mondani szóval jöhetnek a WWE hírek ><:
Alberto Del Rio az új Világbajnok és Wade Barrett pedig az új interkontinentális bajnok :O mind a kettő meglepett mert egyikre se számítottam.. de jól van ez így..xD Végül is nem lehetnek mindig a kedvenceim a bajnokok... (sajnos xD) És képzeljétek, ebben az évben Mick Foleyt fogják Hall of Famenek avatni :D Én örülök neki, mert szerintem nagyon megérdemli :)) Ő tényleg a WWE egy "nagy" arca volt és még némileg most is az :) Szerintem nincs olyan WWE rajongó aki nem ismerné őt :D Szóval Gratulálok neki!! :)) Na mára ennyit, sziasztok :D
UI.: Hogy tetszik az új kékes kinézet? :D Szerintem annyira jó :3 Imádom a kéket ♥ Szavazzatok oldalt, hogy hogy tetszik a blogom ;D♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése