Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. január 7., hétfő

Új iskola? Majd... Új macska? MOST! :D

Ő itt Marcella :3 Hát nem cuki? *o* ♥
Nagyon úgy tűnik, hogy át fogok másik iskolába menni.. lehet hogy itt a városban másik suliba, de az is lehet hogy valamelyik közeli városba megyek át.. Rájöttem hogy a mezőgazdasági szak nem az én világom... Ráadásul manapság az osztályközösség se valami óriási.. Szóval úgy lesz a jobb ha elmék.. Bár még nem biztos, de nagyon valószínű. Ma elmentünk az egyik iskolába amit kinéztem magamnak, és ott az mondták, hogy ésszerűbb lesz ha majd következő évtől megyek át, mert már nem lenne időm felkészülni a vizsgákra. Valószínűleg vendéglátói szakra megyek át, mert majd később szeretnénk vendéglőt nyitni és így lesz ez jó :D Képzeljétek *o* Pénteken hozzánk került egy fehér (helyenként halványszürke) Angóra cica *o* Az a neve hogy Marcella :3 és még csak 16 hónapos :D De nagyon aranyos :3 Csak még félénk :/ Nagyon nem is eszik még, meg elbújik mindenhova xD Meg hát Félixszel meg a többi macskával még nem nagyon barátkozott meg...:D De majd kialakul itt a közösség :D De nagyon sunyi xDD Bent volt a "házába" és úgy jött ki onnan és ment át másik szobába (ezen a szobán keresztül ahol én vagyok), hogy észre se vettem xD Szóval nagyon pro :D De durva hogy pár óra alatt (Marcella érkezése miatt xd) rendet raktam majdnem az egész házban :D (kivétel a nagy szoba.. de az nem számít xD). Ráadásul tata, róla se tudott.. de nem ordított, szóval minden rendben volt :D Na de nagyon más infóval nem tudok szolgálni (bár szerintem ez is elég xD) Szóval sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése