Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. január 19., szombat

Iskola xD & House of Maryse :)

Hát ez a 8 hetes életmód váltás első hete nem volt semmi xDDD nem volt kedvem csinálni...xD túl lusta voltam..>< Na de majd hátha a következő héten el tudom kezdeni... :D Kedden nem voltam suliba mert rosszul éreztem magam, és Pénteken se voltam suliba, mert Csütörtök délután tatát a kórházba kellett vinni mert nagyon gyors volt a pulzusa :(( Szerencsére már "semmi" baja és Péntek dél körül már haza is engedték :D♥ De olyan rossz volt ott látni az ágyba feküdni, rá volt kötve az infúzió, oxigén maszk és az EKG :( Remélem többet nem lesz ilyen ♥ (yn) A hó is elkezdett esni a napokban, esett kb. 2-3 cm, de már nagyjából el is olvadt :c A félévi bizonyítványokat is kikaptuk.. és szerencsére nem buktam semmiből :DD Leírom nektek az eredményeket, még ha nem is olyan szépek...xD
Magatartás: 4
Szorgalom: 3
Irodalom: 4
Nyelvtan: 2
Töri: 3
Angol: 2 :'((( ahhoz képest h minden nap beszélek angolul.. ez szép teljesítmény xDDDDD
Matek: 2 yeah (y) xD
Gyógytesi: 5 ^^,
Fizika: 2
Föci: 2
Biosz: 2
Kémia: 3
Infó: 5 ^^
Mezgé alapismeretek: 2
Mezgé gyakorlat: 3
Szóval hát na...xD az a lényeg h nem buktam semmiből...:'D Jött a héten új osztálytárs is, akivel viszonylag jó kapcsolatot sikerült kialakítani, igaz mi már régebb óta ismertük egymást... de már rég nem beszéltünk >< Képzeljétek Szimi is gondolkozott azon, hogy ő is átmegy abba a suliba ahova én is akarok :DD És ez tök zsír :D Mert azért még is jobb hogy ha van ott egy közeli barát is :) Bár van ott egy, de már vele rég nem beszéltem, mondjuk attól még jó :DD Pénteken volt a Voice újabb adása, és természetesen Pál Dénes tovább jutott :D Remélem, hogy jövőhéten ő fogja megnyerni, ő igazán megérdemli!! :D HAJRÁ DÉNES!!! :D Ezeken kívül nagyon nem történt más szóval jöhetnek a WWE hírek:
Nikki Bella, Maryse és Eve a House of Maryse partyn :)
Kaitlyn lett az új díva bajnok, és Eve eljött a WWEtől. :( A valódi ok az az, hogy a közeljövőben összeházasodik a vőlegényével, és gondolom most már inkább a családalapításon lesznek :D Már itt az ideje, hisz Eve már 30 év körül van.. A WWE volt dívájának Marysenek az új cégének a House of Marysenek most volt a napokban egy vacsora partija Los Angelesben (House of Maryse launch party LA) :D aminek a képeit a www.frenchkissmaryse.com weboldalon megnézhetitek :D (annyira jó ez az oldal :D imádom ♥) Amúgy ez a House of Maryse egy divat internetes árúház féleség >< Mindenféle ékszereket lehet ott vásárolni, aminek egy részét (vagy mindet) ha jól tudom, Maryse tervezett :) De annyira jók :D  Trent Baretta is elhagyta a múlthéten a WWE-t (de lehet hogy ezt már írtam.. nem tudom xd) Az egyik régi osztálytársam és barátnőm is megszerette a WWE-t :DD és ennek annyira örülök :DD Meg elkezdtem beszélgetni egy szintén pankráció rajongó sráccal, akivel már meg is beszéltük hogy mind a ketten mindenképpen pankrátorok leszünk xD Annyira várom már a Royal Rumblet :DD Ez a kedven PPV-m :)) Csak az a baj hogy nem tudom élőben nézni, mivel elvették a gyors netem :@ Nah de majd megoldom valahogy...:D Lett két újabb kedvencem Daniel Bryan (bár már ő egy jó ideje a kedvencem, de úgy emlékszem hogy nem írtam még hogy ő is a kedvencem lett xd) és Ryback :D Őt ma kedveltem meg igazán xD Ismét elkezdtem nézni a Viasat6on a pankrációt, mert már untam, hogy csak képekbe nézzem >< Szóval jól van ez így :D És van új példaképem is Natalyan kívül :)) Maryse :D meg hát egy kicsit Miz is.. de ő inkább csak a kedvencem :D Nah mostanra ennyit, sziasztok xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése