Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. augusztus 2., péntek

Hello Augusztus!

Gyááá ez az utolsó hónap az iskoláig...xD Utána jön a 11. osztály :) Bár még azért remélem, hogy ez az utolsó hónap tartogat még jó napokat :)) Ma másodika van, és tegnap is meg ma hajnalba is csak pakoltam, és nem csináltam semmi mást... szóval ez idáig elég szenvedős volt, de ma megyek koncertre, és ha minden igaz, akkor az egyik barátnőm (Klaudia) itt alszik, szóval az jó lesz :D Meg természetesen, Augusztus 18-án lesz a szülinapom, és megint tervezek egy kis "bulit", szóval még szerintem az is jó lesz :D Meg hát ki tudja, hogy mit hoz még a sors...:D Érdekes dolog nagyon nem történt velem, szóval nem is szaporítom a szavakat, sziasztok :D Ja ám azt még leírom, a WWE-vel kapcsolatban, hogy 28-án debütált a Total Divas! :D Én még nem láttam, mert sajnos nagyon lassú volt a netem, ahhoz, hogy megnézzem, de majd most éjfél körül visszakapcsolják, és feltétlen megnézem :DD Azt írják mindenhol, hogy nagyon jó volt, szóval biztos az volt..:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése