Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. augusztus 6., kedd

Megtörtént természetfeletti történetek - 5. rész

Ismét hoztam nektek 2 történetet, 1-et, ami velem történt, és egy másikat, amit a gyakorikerdesek.hu-n találtam :)
- Én (16, Hódmezővásárhely, Hun) Már írtam az első részben, hogy a számítógép asztaltól kb. 2 méterre a falon van egy naptár és arra rá van biggyesztve 2 toll, amivel minden nap húzom a strigulát, hogy vége van a napnak... na szóval akkor tudjátok, hogy átcsapódott a túloldalra a toll... na most ugyanazzal a tollal két furcsaság történt (pedig csak én érek hozzá, senki más... és én mindig ugyanoda visszarakom..) na szóval az egyik, hogy az egyik nap az egyik polcos szekrényen találtam meg eldugva...o.O egy gyertya mögé volt berakva... a másik meg épp ma történt... most is ott van lent a toll a földön... pedig senki nem ért hozzá a naptárhoz.. szóval nem tudom, hogy hogy tudott leesni.. de most is ott van :S Na de történt már is az utóbbi pár napban.. Szombaton a piacon voltunk, és már épp mentünk vissza a kocsiba, már ott voltunk a parkolóban, és hirtelen kigurult elénk egy kocsi... de nem ült benne senki.. na persze most jön az, hogy biztos nem volt behúzva a kézifék.. csak az a bibi, hogy még nem is volt lejtős helyen, hogy tudjon lefele gurulni, meg már egy ideje ott állhatott, mert anyával lassan mentünk, és már "messziről" láttuk a kocsit.. és amikor kb. 2 méter távolság volt köztünk és  a kocsi közt, akkor indult meg o.O Szóval ez is egy kicsit érdekes... de lehet, hogy csak a véletlen műve az egész... Egy másik eset meg tegnapelőtt történt.. Kimentem este nézni a csillagokat, és jött velem az egyik macskánk, Teddy. Leültem a földre a kutyaház mellé, ami a mogyoróbokor előtt van, és van ott egy aknatető féleség, de mind1 úgy van kialakítva, hogy rá lehet ülni.. na szóval az a lényeg, hogy leültem, és ott néztem a csillagokat, Teddy meg ott volt a lábamnál.. és egyszercsak azt veszem észre, hogy a mogyoróbokornak az ágai elkezdenek mögöttem mozogni... nem érdekelt először igazán, mert azt hittem, hogy valamelyik kutya, vagy valamelyik macska az (Teddy még mindig ott volt akkor mellettem), hátranéztem, de nem láttam semmit, csak azt, hogy mozognak az ágak... Körülnéztem, és a 3 kutya messzebbre volt, teljesen más irányba... utána felkeltem, és elkezdtem ciccegni, mert hogy ha nem a kutyák voltak, akkor biztos egy macska... de a ciccegésre csak Teddy válaszolt o.O Pedig tudniillik, hogy a mi macskáink nagyon éhenkórászok, szóval ha a közelbe lett volna a többi, akkor biztos oda jött volna a cicc-re.... szóval nem tudom, mi lehetett az a valami, ami mozgatta a mogyoróbokor ágait, de az biztos, hogy nem állat volt... mert a kutyák azok a "távolba" voltak, a macskáink se voltak ott, és ahhoz meg "magasan" voltak az ágak, hogy pl. egy sün, vagy valami rágcsáló mozgatta volna őket... szóval nem tudom mi lehetett az, de elég bizarr volt az élmény ><
- Az író és a helyszín ismeretlen Szellem lehet a házban?

Egyedül vagyok itthon és magától felkapcsolódott a lámpa, majd a konyhában leesett egy üveg a földre..
Szellem lehet a házamban? Azt hallottam, hogy körbe kell fényképezni a szobákban és ha fehér elmosódás van a képen, akkor az szellem. Fényképeztem is, de nem volt semmi sem a fotókon. 

Ez az egyik válasz rá:
Szia! Szellem van a házadban! Nálam is így volt... Nagyon féltem amikor megtörtént. Utánanéztem a házam régi lakójának és kiderült hogy őt meggyilkolták, pár nappal később a szomszédját is... És állítólag a mai napig kísért a szellem a házamban. De el fogok költözni az biztos!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése