Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. augusztus 17., szombat

Megtörtént természetfeletti történetek - 6.rész

Most csak egy történetet hoztam nektek, de szerintem ez is sok :DD A gyakorikerdesek.hu-n írták.. szóval tudjátok...x'D 
- A szerző és a helyszín ismeretlen Nem tudom
hogy mik lehetnek , de valami biztos van és onnan gondolom hogy "szellemek " hogy egyszer fizikai kontaktus lépett fel , és a saját szememmel láttam! Kritikákat előreszólok nem kérek!!! 1 2012.8.20-30. volt körülbelül... 
Egyik ismerősömmel néztünk videókat, amiben egy szellem szerepelt. Ennek következtében ez az illető megijedt, és elkezdte elég ronda szavakkal illetni a "szellemeket". 
Ezután egy két percel, hallom hogy sziszeg az ismerősöm közvetlen mellettem. Hát én meg mint aki nem normális nézek rá hogy mivan ... - Valami mászik a lábamon.- először nem hittem el... Odacsapott a lábára , és abban a pillanatban elis kapta a kezét, ugyanis egy friss, izzó vörös égett seb, (aminek furcsa karomformája volt) jelent meg a kezén... Velem nem történt semmi...Gondoltam ott rontotta el hogy elkezdte szídni a szellemeket... Pár perc múlva kaparást hallottunk a polcom tetejéről. Felálltam az ágyra, nagynehézen rá is láttam a tetejére, és 3 db csíkot láttam a vékony porrétegbe... Biztos nem én voltam mert mondom épp hogy felérem mit kutatnék ott... 
2 Itt van a településemen , egy elhagyott katonai bázis, ami a föld alatt szinte szó szerint labirintust alkot...Korom sötét van bent , és elterveztük hogy bemegyünk... Még mielőtt bementünk volna lánccsörgést hallottunk. Bementünk és láttunk egy döglött kutyát, nyakába lógó láncal.... Kizárt hogy ő lett volna mert már nem volt húsa. Bementünk, és amikor lenyomtuk a lámpát lépéseket hallottunk, és a sötét hosszú alagút végén megláttunk valami fehér foltot. És ekkor már futottunk is kifelé.. Ennyi nekem elég is volt!!! 
3 Egyik ismerősöméknél történt, az édesanyja kivitte a sampont a fürdőszobába, és lerakta a polcra. Ezután 2-3 percel egy nagy csattanást hallottunk, és a sampon a földön hevert kint az előszobában. Oké ha azt látom hogy a szekrény előtt van akkor oké, de ez nem leesett a polcrol, hanem kivágodott neki a kinti szekrénynek.És azt mondta hogy rendszeresen azt lehet hallani éjjelente, hogy valaki kinyitja a bejárati ajtót, és mivel van szélcsengó az ajtó felett, ezért megszólal. 
4 Tv-t néztem másfél 2 éve. Tél volt így hát már 5 kor sötét volt. Egyszer csak a a TV elkezdett váltogatni a csatornák között. : 27-28-29-30 , majd vissza : 30-29-28-27! Megnéztem nincs e alattam a távkapcsoló de nem volt. Ezután pár másodpercre odakint feltámadt a szél. 
5 Egyik barátommal lent voltunk Kosárlabdázni.Szomjasak lettünk ezért úgy döntöttünk felmegyünk hozzájuk vízért.Felértünk hozzájuk, beléptem a szobába , és a függönyt mintha elengették volna pont amikor beléptem . Már a bejárati ajtóból láttam hogy a függöny, olyan állapotban van mintha vlaaki fogná. Beléptem a szobába és abban a pillanatban a függöny megmozdult majd leereszkedett. Elmeséltem barátomnak , ő is látta még hogy mozog és kisiettünk a lakásból. 
Azt hiszem ennyi van. 
És mivel feltetted a kérdést hogy LÉTEZNEK e szellemek.. 
...Szerintem nagyon is léteznek, csak azt nem tudom hogy pontosan mik...Látni nem láttam még , de nekem a testi kontaktus éppen elég volt hogy higyjek bennük. Nem félek egyáltalán, nagyon sok ilyen dolog történt már velem , és tudom hogyha nem mondok semmi olyat ami sértené ezeket a valamiket, akkor nem lesz semmi baj. (remélem) Sokan mondják ez miatt hogy hülyevagyok, meg hogy csak a szél stb., de amikor fél másodperc alatt a kezére kerül valakinek egy izzó vörös égett seb, aminek még ma is meg van a nyoma, azt nem mondják hogy a szél meg stb... 
Remélem segítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése