Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. november 24., vasárnap

Betegség.. koncert... betegség...xD :( Hamarosan hó :3

Már egy hete beteg vagyok, és csütörtök óta nem is voltam suliba, igaz nem halálos, mert azért mászkáltam koncertekre is (lásd a Pély Barna koncit..xd meg Szombaton is voltam, de arról gyorsan eljöttem), de azért kellemetlen :/ Ennek a hét elején se megyek valószínű a suliba.... vagyis ma biztos nem, mert ma is megyek vissza orvoshoz... Most elég nagy járvány van, szóval ez így érthető is..:P Mondjuk én annyira nem bánom, hogy itthon kell "szenvednem", de azért már ideje lenne visszatérni az iskolapadba...>< Na de majd hamarosan...:D Addig is valahogy meg leszek itthon is...xD most hajnali 3 van.... és az előbb fejeztük be a palacsinta zabálást, hajnali 1kor kezdtük el sütni... mert ugyebár ilyenkor kell elkezdeni...x'DD de akkor is jól esett :3 Mind a hárman jól laktunk x'D Bár már egyikőnknek se hiányzott a dolog... A hétre, pontosabban már Keddre havat mondanak, és a mi megyénkre azt jelzik, hogy 1-9 cm várható :DDDDD Az előbb voltam összeszedni az udvarról a kismacskákat, és már havas eső esett, szóval már egyre közelebb van :333 Ráadásul a téli szünet is már egyre közelebb van, pontosabban 28 nap van még hátra :3333  Olyan karácsonyi hangulatom lett ettől :D Azt hiszem írok ki pár karácsonyi receptet/praktikát/idézetet :DD Képzeljétek :33 Joulupukki, a finn mikulás, a "valódi", December 4-én Szegedre látogat, és ha minden jól megy, akkor mi is elmegyünk megnézni...:DD Azért ilyet kár lenne kihagyni... Ő még is csak egy "világsztár" :DDD Kell egy közös kép vele :33 xD Lehet, hogy ez dedósan hangzik, de akkor is :3

Ez a térkép azt mutatja, hogy mennyi hó fog esni kb. Keddig :)) Szóval lassan vegyétek elő a hólapátokat ;D De ám azt nem értem, hogy miért itt esik a legtöbb hó? xd Pedig általában mindig ide ér utoljára ide, és akkor se sok... Bár én nem bánom, mert nagyon szeretem a havat, csak furcsállom...:D
WWE hírek: The Miz legújabb filmjének, a Christmas Bountynak 26.án lesz a premierje Amerikában, majd valószínű arról a filmről is írok bemutató bejegyzést :3 A képek, és a leírás alapján nekem tetszett :DD Szóval szerintem jó lesz :) Csak az a baj, hogy szerintem nem fogják lefordítani magyarra, és azért még annyira nem vagyok profi angolos, hogy végignézzem angolul az egészet...xd Most megy jelen pillanatban a Survivor Series, amit már nagyon vártam, mert nagyon jó meccseket hirdettek meg, de ironikusan nemrég elment a gyors netem, szóval emiatt most nem tudom nézni, de majd holnap, vagy már ma kiírom az eredményeket, csak az a baj, hogy mivel nincs gyors net, ezért még fagy is az egész.. szóval ez extra élvezet, na de már csak 1 napot kell kibírni..:))) Na de most sziasztok, mert még lesz egy kis dolgom a kiírásokkal...:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése