Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. november 26., péntek

húzós nap:S

ma elég rossz napom volt mert ma úszásórán beszúrt a szívem=( mondtam Szimiéknek is h szarul vok de a tanárnak nem akartam szólni mert annyira nem volt vészesXP mondtam nekik is h ne szóljanak de ők akk is szóltak h a szívem szarakszikxd rendes volt tőlük h szóltak me kiderült h nagyobb a baj mint amilyenre én gondoltam:S a tanár mondta h menjek ki a vízből és ahogy kimentem majdnem elestem annyira szédültem:S és amikor megmérték az uszodába a pulzusomat 134 volt=(=( szóval kihívták a mentőket és ők meg bevittek a kórházba=(  ott kivizsgáltak de naon nem találtak semmit és hála az égnek hazaengedtek:DD nem akartam még egy hétvégét bent tölteni:@ amikor eljöttünk a kórházból akk visszamentünk a suliba me ott voltak még a cuccaimXD ahogy visszamentem a suliba egyből letámadtak az osztálytársaimxD ölelgettek, kérdezősködtek meg minden szóval naon zsíír voltXD meg is fájdult a hátam mert valamelyikőjük annyira megszorított h megroppant a hátamXDXD na mind1xd amikor eljöttünk a suliba akk a bicajomat be kellett vinni a másik házunkba mert azzal most nem mehettem haza mert egy kicsit szédültem még:S szóval szegény bicajom ott van egyedül a tárolóba=(=(xd na mind1 majd valamelyik nap hazahozom:D amikor hazafelé jöttünk akk megálltunk a sütis boltba:D és vettünk mindenféle fincsiséget e nagy ijedelemreXD ezért megérte rosszul lenniXDXDXD na jó csak vicceltem nem érte meg de azé jó volt h vettünk kajátXD most meg hát itten vok itthon és írom a blogot (mintha erre nem jöttél volna ráxd) nagyából jól vok egy kicsit bágyadt de azé túlélem:D na puszi pá emberekXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése