Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. november 2., kedd

nyáh az idegeimre megy hogy mindenki hülyének néz:@
azt hiszik sokan h velem lehet jáccani és ha megbántanak akk semmi gáz úgyse haragszok...:S
pedig ez nekem is fáj csak nem kezdek el hiztizni mint sokan mások:S 
nem tudom hogy sokan mások mért abba látják az élvezeteket meg a jókedvet ha a másikat szivatják vagy bántják de nekem ebből elegem van:O és ha felhozom valakinek is h valami bajom van vele akkor is én vagyok a hibás mert ilyeneket mondok meg hogy nekem nincs is igazam... na mind1 nem foglalkozok túlságosan is az ilyen emberekkel de azé ha van egy ember aki közel áll a szívemhez és az csinál ilyet az iszonyatosan tud fájni:'(
 

1 megjegyzés: