Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. november 8., hétfő

végre valami eseményxd

nah jól sejtettem hogy ha elkezdődik a suli akk már mindjárt több esemény fog történni:D nah szóval nálam már az eseménysorozat elkezdődött hajnali egykor amikor arra ébredtem h naon rosszul vok:O megnéztem a vérnyomásomat meg a pulzusomat h mennyi és hát elég durva eredményt hozott ki a gép:O:O a vérnyomásom 160/95 volt a pulzusom meg 150:O:O és hát persze egyből rohantam anyához h hívja a mentőket mert nagy baj van:O:O de bezzeg mire kiértek a mentők addigra már teljesen jól voltam... hát mondjuk nem teljesen mert szédültem meg egy kicsit rángatóztam de az már lényegtelen XD de azé elég brutál volt amikor kijöttek a mentősök xd elkezdtek nekem panpogni h most ŐK mit tudnak csinálni velem xd hát honnan tudjam én h mit kell ilyenkor csinálni xd ők a mentősök nem én xd na mind1xd kb. hajnali négykor aludtam el... és már reggel hatkor kellett kelni me ugye én hülye elmentem a suliba xd szerencsére akk má "teljesen" jól voltam:DD de viszont a suli is vicces voltxd rengeteget röhögtünk meg hülyültünk xd durva volt az egyik óra:O az egyik tanár(nem nevezem nevén xd) úgy megharagudott Józsikára és Árpádra hogy elkezdte Józsikát ráncigálni meg azt hittem h rám esik a gyerök xd szegény tanárt nagyon felidegelték me megint elkezdtek veszekedni az óránxd na mind1 hát az a lényeg h naon vicces voltxd de azé brutális:Oxd angolórán sokat hülyültünk klaudiával mert megint rajzolgattunk a füzetbe^^, hamarosan fcbon lehet majd látni az egyik remekművünket amire nagyon büszkék lettünk xd nah azt hiszem eleget írtam ide mostanraXD úgy is lesz holnap is nap és akk is lesznek biztosan hírek:DD pápá emberekxd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése