Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. november 3., szerda

xdizgis nap

ma nem történt semmixd csak annyi h tata meg anya megint összevesztek és volt egy kis balhé és az zsíír voltXD melinda végre feljött msnre és vele lehetett egy kicsit beszélni végre:DD mondjuk én ma nem voltam tulsokat fent me nem volt kedvem meg amúgy is átaludtam majdnem az egész napot:D szerintem aludtam ma tizenvalahány órátXD sajnos ez még nem elég h megdöntsem a 16órás folyamatos alvást(asszem ennyi volt a legtöbb) de jóvan majd egyszer az is sikerülni fog;) még lehet h később írok mert hát még van sok időxd korán van még...xd mégcsak 19:00 óra lesz:O és má sötétvanXD igaz má félötkörül sötés volt de nembajXD SÖTÉT VAN:Oxd wáájósokat írtam ahozképest h ma nem történt semmixd na mind1:D pá pá mindenkixd
ja am tegnap este elég szarul voltam szóval bocsi mindenkitől akit esetleg megbántottam volna=(=(=(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése