Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. július 23., szombat

=/

Az újabb kedvenc: Alex Riley:D
Manapság elég sok gyászhírről kapunk hírt=/ itt Magyarországon is és a világ bármeik pontjáról...=/ sajna mostanába sok őrült rohangál köztünk és öli meg családját vagy saját magát=/ csak az a baj h nem naon tudunk ez ellen mit csinálni:( nah de most térjünk át másra... ebbe a pár napba nagy izgalmak nem naon történtek.xd szokásosan itthon lustultam... néztem a pankrációt.xD jah am ott nagy dolgok történtek ám:O képzeljétek Triple H lett a főnök mert a volt főnököt kirugták mert valami történt( ne kérdezzétek mi mert elfelejtettem de valami eljárás indult ellene). És amit eddig is sejtettem nem lesz kirugva Cena mert HHH visszavette:) jah és CM Punk elhagyta ha minden igaz a WWE mert hétfőn a Rawban indítottek egy meccset The Miz és Rey Mysterio között a WWE bajnoki övért=/ ami ugyebár azt jelenti h az előző bajnok lemondott róla szóval CM Punk..:( nah de remélem h végre megint a Mizé lessz az öv:D bár az se lenne rossz ha Reyé lenne de azé a Miznek jobban örülnék.xd mondjuk most a Mizre naon megharagudtam h így szembefordult Alex Rileyval:( jah és am ő lett az új kedvenc.xd szóval így most két kedvenc van:D A Miz és Alex Riley:) bejön valamiért A-Ry stílusa.xd nagyott nőtt a szemembe amikor megverte a Mizt.xd nemtom miért de nagyot nőtt.xd nem gondoltam h ilyenekre képes:O:O nah de ez most mind1:D mostanra kb. ennyit akartam mondani.xd szóval szijasztok:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése