Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. július 16., szombat

nyááá.xD

Csak úgy lehetsz boldog, ha szeretsz szenvedni.
Huh halljátok ez alatt a pár nap alatt történt viszonylag sok dolog de azé még se elég.xD Először is azt hiszem h hétfőn elmentünk tatával a városba nagy körútra.xD jóvolt:D fagyiztunk meg intéztük az ügyeket.xD Utána meg megbeszéltem Klaudiával, Adrival és Zsófival h talizok velük a héten.xD nah ebből nem lett semmi=/ Ugyanis amikor Diával meg Adrival taliztam volna akk dög meleg volt... és amikor meg Zsófival taliztam volna akk meg mondta anya h majd nekünk el kell menni és ezé lemondtam.. de utána kiderült h mégse kellett elmenni-.-"XD nah jól van majd talizunk legközelebb.xD akk csalódtam ismét az egyik barátnőmbe nagyon nagyot....:/ bár tőle ezt már megszokhattam volna...=/ Akk képzeljétek kiderült h ma (vagyis vasárnap) lesz élőbe Money in the bank pankráció o.O mondjuk nem a tvbe hanem a neten..xD a tvbe majd cs kb. 1-2 hónap múlva adják-.-" És képzeljétek el h John Cena és Cm Punk fog bunyózni a bajnoki övért és ameik veszít azt kirugják o.O o.O mondjuk ebből a kirugásból szerintem nem lesz semmi mert Cena már ezért a főnökkel is veszekedett O.o de majd meglátjuk=/ de remélem egyiket se rugják ki mert mind a kettőt szeretem=/=/:( (yn) jah és képzeljétek elkezdtem használni a twittert isXD kiderült h nem is rossz:D Igaz mondjuk nem sok ismerős van fent de a sztárok igen:D ha követni akarsz ott akk katt a linkre;D --> https://twitter.com/#!/lilla_angel  am naon oda még nem írtam semmit szóval ne csalódj nagyot ha nincs ott semmi érdekes.xD tegnap reggel meg képzeljétek eljöttek hozzánk tata féltesója meg a férje o.O utoljára kb. 8 éve voltak itt és cs úgy szó nélkül jöttek.xD én mondjuk nem is tudtam kik ők.XXDXXD de mind1 mert jó volt h itt voltak:D tata meg anya örült nekik:) Am meg szokványosan telnek a napok... sok alvással (ahogy ez tőlem megszokható.XD) és persze itthon hülyüléssel.xD mondjuk most már el kellene kezdenem pakolni itthon meg egy kicsit tanulni is kéne de LUSTA vok hozzá.XDXDXDXD Ja és képzeljétek tegnap naon nagy vihar volt és sokszor elment az áram:D:D:D tök buli volt.xd kivétel mondjuk amikor vittem ki a kést a konyhába és pont akk ment el a villany és én majdnem elestem.xD az durva volt...xD Ja és a fbon csináltam egy új csoportot:D South pakrosat:D ha van kedved csatlakozz itt --> http://www.facebook.com/groups/216888265022740?ap=1 Na de mostanra ennyit Szijasztok;D
UI.: am meg boldog vok már napok óta de nem tom miért.xDxDxD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése