Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. július 20., szerda

Végre...:D

ez nem nálunk készült de remélem később itt is ilyen lesz az égbolt.xD
Végre jó idő van hosszú poshadt napok után.XD Este óta már nagy a szél meg akk hallottam dörgéseket is meg minden:DD Végre eljött ez az idő is.xD én már nem bírtam ezt a poshadást=/ nem tom ti hogy vagytok vele de én UTÁLOM a meleget.xD meg a napot.xD az este meg a vihar sokkal jobb.xD Nah de remélem h pár óra múlva nem lesz poshadás:D meg lehet h ma megyünk Klaudiával a Kása erdőbe felderíteni h vannak e szektások ott.xD Mert ugyebár az a hír járja h ott vannak o.O Ennél jobb időt kívánni se lehetne a nyomozáshoz.XD Jah és am képzeljétek h sokak kedvencét John Cenát kirugták a WWE-ből:O:O Mert elveszítette a meccset CM Punk ellen vasárnap... mondjuk én örülök h CM Punk maradt mert őt jobban szeretem de azé John Cenát se kéne h kirugják=/ Bár mondjuk vall h utána meg visszaveszik mert mondhatni ő a WWE arca.xD minden tele van vele és neki van a legnagyobb rajongó tábora.xD nah mind1 majd meglátjuk:D De az a lényeg h CM Punk az új WWE bajnok:DDDD am meg ezek a napok viszonylag szokványosan mentek.xD (szóval végig lustultam őket.XD) nah de most eről ennyit szijasztok:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése