Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. július 10., vasárnap

Sorry h ilyen régen írtam..:)

Jó régen nem írtam mert kikapcsolták a netet kb. egy hétre meg nem is naon tudtam összeszedni a gondolataimat...Amióta vége lett a sulinak egyikkel se találkoztam csak akkor amikor a beiratkozás volt a Gregusba o.O Ott viszont pár új lehendő osztálytársat is láttam o.O elég szokatlan volt h nem az eredeti osztályomat látom=/ Új emberek új lehetőségek o.O Szinte mindent tiszta lappal kezdhetek... Igaz pár ember lesz aki tudni foglya h én mien is voltam a másik suliba de azért a többség nem o.o Kíváncsi leszek h majd mienek lesznek az emberek.. Amikor megláttam pár gyereket az új osztályból elég szimpatikusnak látszódtak csak fura volt elképzelni h akár bármeikkel is majd pár hónap múlva barátok leszünk:) olyan idegen érzés volt naon... De am meg jól kicsesztek velünk a beiratkozáskor.xD mert odamentünk 11 óra fel és kb. 1-kor szabadultunk.xD anyával már kezdtünk megőrülni.xD Jah am meg a beiratkozás előtt elmentünk Wikivel fényképet csinálni.xD Hát mondhatom csodálatos igazolvány kép lett mind a kettőnké.xd bár ez még mindig jobb lett mint a személyigazolvány kép o.O nah az horrorisztikus lett.xD Utána meg egy kis idő elteltével megtudtuk h az egyik jó ismerősünk /azt tervezgették anyával h ő lesz a keresztanyám:) mondjuk nem bántam volna mert szeretem őt:)/ befekszik a kórházba mert valami baj van vele o.O mint kiderült nemrég vall kiújult a rákja csak most más helyen:S megműtötték a múlt csütörtökön és amikor bementünk a kórházba akk mondta h lehet h rákja van:O És most meg tegnap előtt asszem hazaengedték és tegnap meg visszavitték a kórházba mert semmi nem maradt meg benne meg nem tudott felkelni sem:S Naon sajnálom őt, remélem nem lesz az a vége h meghal:'(:'( mondjuk egyszer mindenki meghal csak az nem mind1 h mikor:( szóval reméljük anyával h meggyógyul (yn) :'( De hogy most ne beszéljek ilyen szomorú dologról áttérek másra... (jah am anyával sincs rendbe minden és ez is egyre aggasztóbb:O:'( ) Szóval a szünet nagy részét aludva töltöttem.xd Jól esett végre végig aludni napokat és nem csinálni semmit az égvilágon.xd mondjuk ennek anyáék nem naon örülnek.xDxDxD Meg annak az új elhatározásomnak h pankrátor leszek o.O igen jól olvastátok pankrátor akarok lenni.xD Bár már egy ideje terveztem ezt a dolgot de még csak most jutottem el addig h anyának is elmondjam.xD Ő nem naon támogat ebbe mert félt h a végén még bajom esik... mondjuk ez érthető h aggódik mert ez egy anya dolga de akk is már néha idegesítő.XD Jah meg képzeljétek h arról is szó volt h ha elvégeztem a közép iskolát akk lehet h kiköltözünk Kanadába:O:O:O nah ez a hír megdöbbentett.xd De mondjuk naon jó hír számomra mert ott jobbak az esélyeim:D mondjuk már régóta benne van a fejembe h elköltözök majd ha öregebb leszek külföldre de azért azt nem gondoltam h ilyen hamar.xD Nah mind1 majd meglátjuk h mi lesz;D Jah és am tegnap volt a túlpörgetve is:DDD (ez is pankráció a gyengébbek kedvéért.xD) Majd próbálok ma vagy másik napon olyan összefoglalót írni mint a Wrestle Maniáról meg a Szabályos kivégzésről:D Csak macerás mert ezeket másolni szoktam másik blogból vagy weboldalakról és hát még most nem naon írta senki.xD mert mivel még 1 nap se telt el.xD de azért lehet h megpróbálkozok az írással:) nah de mostanra ennyi elég szerintem amit tudtam és eszembe jutott azt leírtam ide szóval szijasztok:D:D
UI.:képzeljétek a netünk gyors lett (kivétel akk amikor elmegy a gyorsnet és visszajön a szar mint pl. most-.-" XD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése