Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. augusztus 22., hétfő

Augusztus 20. :D

Ezt nem én csináltam de akk is szép:D
Nah most augusztus 20-án megint felmentünk a Kossuth térre hülyülni. Most épp Melindával és Wikivel, meg utána csatlakozott Klaudia meg Anna is de ők nem maradtak sokáig=/ Jó sokat sétáltunk....xD 17 órakkor taliztunk és akk elmentünk sétálni össze vissza.xD körbejártuk a Kossuth teret meg a környékét jó párszor.xD Volt h lementünk a tőle nem messze lévő aréna parkolójába.xD akk a kőfal mögé ahol volt egy fekete macska akit elneveztünk Di CaprionakXXDXDXDXD (vagyis Wiki azt is hozzá tette h Di Caprio kéménye....XDXDXDXD) meg amikor sétálgattunk akk több fiú is rám mutatott de fogalmam sincs miért o.O meg többen néztek engem... o.O de miért???XD idegesített már egy idő után.xD elkezdtem Melindáéknak.. ha még egyszer valaki néz engem akk megkérdezem tőle h fotó kell rólam?xD A tűzijáték naon szép volt *-* kb. 10 perces volt v mennyi..xD Wiki meg Melinda azok már leültek a földre mert elfáradtak (oh a szegények..xDxDxDxD♥) de én állva maradtam mert túl messze volt a földXDXDXDXDXDXD Akkor amikor elment Wiki mi Melindával felültünk a lelátóra (mert akkora már szinte teljese kiürült) és egy idő után körénk ült 5-6 fiú és kérdezősködtek meg mindenXD elkezdi az egyik Melindának : olyan mérgesen nézelXDXDXD ozt közbe meg csak be voltunk szarva mert nem tudtuk h mit akarnak...xd vagyis nem beszarva hanem inkább meglepődve v nemtomXDXDXDXD az a lényeg h durva volt de azért viccesXD kb. éjfélig sétálgattunk még össze vissza.. nagyon mást nem csináltunk:P mondjuk nem is nagyon tudtunk volna mert programok nem naon voltak csak élőzene meg sok kaja/pia...xD meg hát mehettünk volna bulizni is (mint egyesek...-.-") de ez nem a mi világunk:) inkább csak röhögcséltünk meg hülyültünk össze vissza....XDXD nah de erről kb. ennyit:) Tegnap előtt naon nem történt semmi csak az h naon rosszul éreztem magam mert ekkor jött ki rajtam a betegség:S (tata hazahozott valami vírust és az egész család beteg lett-.-). Tegnap meg a városba kellett mászkálni mert anya ügyeit kellett intézni és szokás szerint én voltam a kísérő... naon meleg volt és azt mondják h most a napokba csak melegebb lesz...:S:S:S:((( Este meg újra folytatódik a Jóban rosszban:DD jó volt végre nézni:) csak az a baj h pont a pankráció összefoglalóval van egy időbe és azt csak majd holnap 0:00-tól tom majd újra megnézni=/ de szerencsére a Pankráció-A Nyers erő-ről nem maradtam le mert az pont akkor kezdődik amikor a TV2-őn is kezdődik a köv. film:DDD szokás szerint ma is naon jó volt a pankráció csak én most naon rövidnek találtam:( de nem baj az a lényeg h jó volt.xD nah de mostanra ennyi mert már elmúlt hajnali fél három is és menni kéne aludni... (de mondjuk egy darabig még úgy se fogok menni...xD v nemtom o.O) nah szijasztok!:D
UI.: volt egy kis gyerek a tűzijáték közben aki állandóan mondta h ha újat lőttek ki h -jön, -jön, -megy,-megy... meg h hány darab jött éppenXDXDXDXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése