Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. augusztus 16., kedd

:)♥

 
Ezt is mi csináltuk*-*♥
Most vasárnap taliztunk Szabinával és jó volt!:) Először is úgy kezdődött az egész h az Emlék pont előtt beszéltük meg h talizzunk és vártam ott jó pár percet és először odajött egy lány a volt sulinkból h én találtam e meg a telóját.xD hát mondom nem.xD utána meg jött arra egy másik gyerek(ő róla később lesz szó.xD) utána meg jött Klaudia és azt a gyereket kereste.xD Mert ők is ott beszéltek meg talit.xD Utána meg jött Szabina is, közben meg elment Klaudia megkeresni azt a gyereket mert közben meg ő már elment.xD Utána meg Klau visszajött de nem találta meg és ezért együtt mentünk el megkeresni de sikertelenül.xD Utána meg elmentünk a csucsu fagyizóhoz fagyizni és Klaudia megint elment megkeresni azt a gyereket.xD mi meg Szabinával felmentünk a Kossuth térre mert valami egészség nap volt és ott voltak páran de naon unalmas volt ezért leültünk ott egy padra és beszélgettünk meg persze fagyiztunk.xD Utána egy idő múlva mivel nem jött Klaudia visszamentünk a Zsuzsi fagyizóhoz (mivel ott dolgozik az anyukája és hátha ott van:) jah és az az Emlék Pontal szembe van). És hát jól gondoltuk h ott van.xD Ő mondta h azzal a gyerekkel megbeszélték h majd 3-kor taliznak akkor.xD Nah azt megvártuk és végül jött is a gyerek. (Szabolcs a neve.XD) És így négyen elmentünk a Tescoba h én egyek pizzát.XD (sonkás gombás volt és naon finom ^^,) Utána meg elmentünk a Csengettyű köz-be h ott képeket csináljunk és megint leültünk egy padra.xD Egy időre Klaudia meg Szabolcs elmentek sétálni (mivel egész végig alig beszéltek valamit...xD). Mi eközben Szabinával meg rengeteg képet csináltunk....xD Utána meg visszajöttek Klaudiáék de Szabolcsnak mennie kellett ezért elment és egy kis idő múlva Klaudia is elment=/ Utána mi meg Szabinával elmentünk a Népkertben és ott is hülyültünk meg képeket csináltunk.xD Utána meg felmentünk hozzájuk kb. 2 percre.xD uána meg mentünk a buszmegállóba mert jött a buszom=/ ott is beszélgettünk (én meg majdnem meghaltam mert pont a napon voltunk és naon melegem volt.XDXDXD) Utána jött a busz és elköszöntünk.xD A buszon meg mondták nekem h augusztus 17-től nem megy ott a buszom mert a Kossuth téri buszmegállót megszüntetik v nem tom micsinálnak vele:O és ezért most nemtom h majd suliba h fogok menni legfőképpen télen:S:S nah mind1 majd megoldom valahogy...=/ jah meg ott a buszon ott volt két cigány és hangosan halgatták a telefonjukon a zenét(ami persze meg van tiltva-.-") meg fütyültek is... azt hittem megőrülök olyan idegesítő volt... meg azt hittem h majd balhét csapnak v nemtom mit.. de szerencsére nem... utána meg hazajöttem és aludtam meg midnen és most itt vagyok.xD Jah és képzeljétek anya ma vett The Mizes pólót a vaterán:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D xD meg am feltöltöttünk oda jó pár cuccunkat eladni és már meg is vettek párat:D ezenkívül nagyon már nem történt csak az h tegnap meg tegnapelőtt volt pankráció és pont az a pankrátor lett a wwe bajnok akit a legjobban utálok:@@ Alberto Del Rio-.-" ajj... miért nem CM Punk???:O :( szegény.. elvette tőle ez a seggfej... (jah am az volt h CM Punk ott hagyja a wwe-t de mégse:D:D:D:D és én ennek annyira megörültem:DDD mivel ő az egyik kedvencem><♥) nah de mostmár téll ennyi szóval szijasztok!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése