Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. augusztus 24., szerda

uh o.O

Képzeljétek tegnap hajnalban kigyulladt az egyik ház az utcában (v egy utcával arrébb.. nem tom pontosan). Csak arra ébredtem h a kutyák ugatnak, a tűzoltók szirénáznak és a szomszédba naon beszélgetnek meg mászkálnak... és kinéztem az ablakon és látom h a szomszéd ház mögött vörös füst van o.O durva volt... mondjuk nem volt valami nagy szám de féltem h tovább terjed..:S de szerencsére nem így lett :) utána meg lefeküdtem aludni, és reggel amikor meg felkeltem valamiért úgy éreztem h azt a tűzet én okoztam o.O de nemtom miért...xD én is elvoltam ám...xD nah de naon más nem történt szóval szijasztok><

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése