Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. október 13., csütörtök

Az elmúlt egy hét...:D

Nah végre már ez a hét tök jól sült el.:D
Szombat:
Ugyebár voltunk Battonyán és az naon jó volt:DD volt kajálás meg sokat beszélgettünk meg kaptam manit szóval naon jó volt.xD  
Vasárnap:
Szokásos pihizés..xD semmi extra:D 
Hétfő:
Szokványos volt és azt hiszem h akkor se történt semmi.xD Jah de volt pankráció:DDDD és az jó volt.xD De az élő eseményeket csak a köv. nap tudtam meg ami nagy hatással volt rám..:D 
Kedd:
Először is a panker. hírek.xD Képzeljétek The Miz-t és R-Truth-t visszavették :DDDDDD amikor megláttam h megint ott van a nevük az aktív szupersztárok között a nevük (a www.wwe.com oldalon) akk elsírtam magam.xD vagyis inkább könnyeztem.xD Meg nemtom de nemhiszem h írtam h a legtöbb pankrátor sztrájkba fogott míg le nem mond HHH. És hát most hétfőn Mr. McMahon kiment a ringbe HHH-hez és bejelentette h leváltják. És az új COO (WWE főirányító) John Laurinaitis lesz. Így hát a sztrájknak volt értelme..:/ Mondjuk engem naon ez nem izgat h ki a főnök.. (én csak Mr. McMahont szerettem.xD) De így most h Laurinaitis visszavette Mizéket így nálam már tuti befutó.xD HHH ezért utáltam meg mert kirugta őket..-.-" mondjuk végül is ő vette vissza CM Punkot meg Cenát szóval... nah mind1... A lényeget elmondtam :DD A suliba megint nem történt azt hiszem semmi küll..xD csak volt gyógytesi és naon izomlázam lett.xD
Szerda:
A suliba ismét nem naon történt semmi csak az h most volt az első gyógyúszás...xD és viszonylag jó volt:D csak az volt a baj h én voltam csak egyedül lány.xD mert a többiek "nem értek rá" XDXD Jah am meg azelőtt zűrzavar volt nálam mert 5 óránk volt mert a 6. (fizika) elmaradt mert már az előző of-n átvettük az anyagot mert most nem az of. volt bent hanem az igazgató. Ugyanis az of-nket most műtötték:S és csak majd Kedden jön tanítani :/ Szóval jobbulást neki! Jah meg matek órán bejött az igazgatónő és mondta h akik az angolon voltak azok mennyenek vele.. nem tudtuk h mi történhetett mert nem csináltunk semmit.xd és erre meg kiderült h az egyik székre firkálva volt valami meg egyiken egy rágó volt... és mivel mi voltunk az előző osztály aki ott volt ezért minket gyanusítottak meg :S persze nem mi voltunk de akk is nekünk kellett letakarítani-.-" vagyishát az egész csoportból én és Robin mentünk csak takarítani.xD de ő is csak azért jött velem mert húztam magammal XXDXDXD Naon guszta volt a rágót lekapirgálni a székről...xD Nah mind1 túléltük...xD
Csütörtök (ma):
Hmm... lássuk csak..xD Nah az első ami eszembe jutott h kaptam egy matek 5-öst és egy kémia 2-est.xD Jah és volt ma próba mert majd 20 valahanyadikán lesz ilyen ünnepség és én leszek az egyik bemondó.xD Az vicces volt és legalább nem kellett bemenni első órára ami angol volt.xD Jó volt mert jelzőkor lett vége és mentem az angolra és amikor beléptem a terembe mindenki nézett h én honnan jöttem meg mivan.xD és elkezdtek kérdezősködni.xD És elkezdi a tanár h titkos értekezleten voltam XXDXD és mindenki elhalgatott és többet nem kérdeztek a dologról XDXDXDD Ma volt a rendes úszás és végre kiment nagyából az izomláz a hasamból mire délután megint gyógytesi volt és egyből visszajött az izomláz is természetesen.xD de már nem olyan vészes :D am tök jó mert már egyre erősebb vok meg minden :D szóval jó hatással van rám ez a gyógytesi :)) még a tanár is megdícsért h jó lány vok mert minden órán ott vok és mostani órán meg olyan jól dolgoztam h azt mondta h jövőre lehetek rendes tesis is.xD (én ezt nem forszíroznám...xD nekem bőven megfelel ez a gyógytesi :D sokkal jobb mint a síma :D) Ajj elment a TV adás XDXDXD ááááááááááááá nemá.xd és azt hiszem h a DVD is rossz.xdxdxd szóval naon zsíír..-.-" am kb. ennyi mondanivalóm van...xD szóval szijasztok :D


UI.: Am bitta történnek dolgok a suliba cs valahogy mindig kimegy a fejemből mire ide elkezdek írniXD Jah és majd jövőhét pénteken münk ilyen mellrák elleni biciklizésre a sulival. Minden vásárhelyi lánynak kötelező. jah és kapunk pólót is :DDDXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése