Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. október 21., péntek

Sad Week :(

Ajj banyek.xd amilyen jó volt az előző hét olyan rossz volt a mostani xD Ezen a héten cs pár jó dolog történt de a többi rossz volt :( Inkább erről a hétről naon nem beszélek mert téll nemjó.xd kivétel hétfő mert akk volt pankráció :DD meg ma mert volt ünnepség és szerepeltem.xd Jah meg történt egy sajnálatos dolog előző hét vasárnapján amikor elütötték a tesitanárunk lányát :(( Szóval részvétem neki :S Bejött hétfőn meg kedden dolgozni de szegény nagyon ramaty állapotban volt:( mondjuk megértem miért... :/ Jah am tegnap jó volt mert találkoztam Adrival, Emesével, Zsófival meg Szabinával :) előtte meg kedden v szerdán (nemtom már) Wikivel, Melindával meg Klaudiával és jót beszélgettünk mindannyiukkal :)) jó volt :)♥ jah és 31-én lesz HCW pankráció Békéscsabán és oda vall megyünk Melindával meg még egy két pankráció fan fiúval :D az is biztos jó lesz.xd Nah de mára ennyit szijasztok :DD

UI.: Eltűnt az egyik gyerek akivel egy suliba jártam tavaly... :S Berúgott azt elment valahova :S:S csak az a baj h ha most kint elalszik megfagy :S:S szóval remélem meglesz mert nem kell több rossz erre a hétre :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése