Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. október 26., szerda

:'( :DD

Huh hát ez a két nap elég fura volt... Tegnap ugye írtam h hajnalba sírtam... nah ez kb. egész nap így volt :S:S  Igaz még reggel amikor Bogival jöttem suliba és beszéltünk akk viszonylag jól voltam de akk is éreztem h még mindig nincs valami rendbe:/ Jah és am sikerült beszélnem Szimivel és kibékültünk és most már újra barátok vagyunk :)♥ Am meg tegnap láttam egy elég durva dolgot o.O jöttünk haza kocsival tatával és láttam h két mentőautó ott áll az út szélén és az egyik mentős rugózik lent a földön nagyon.. és utána meg amikor elmentünk mellettük hátra néztem és láttam h épp egy férfin végeztek szívmasszást :S:S az naon durva volt.. akk is majdnem elsírtam magam :( am meg végül a nap végére megnyugodtam és jól voltam :) Ma meg már teljesen jól voltam :) Reggel most Szimivel jöttem suliba és szinte mindegyik szünetbe együtt voltunk.xd Am meg a suliba a matek óra volt most a legjobb XDXDXD Robin egész végig a tanárral kötöszködött és egész végig ezen röhögtünk.xdxdxd Meg az osztály főnöki is jó volt :D kikaptuk a csoport képet... mondanom se kell naon szép lett.xD jah meg kérdezte az of h jó vagyok e infóból? én meg mondom h nem annyira.xd és erre meg azt mondja h pedig a tanárnak nagyon jó benyomása van rólam :O  nah ezt nem gondoltam volna.xd de okok :DD És ma lett volna irodalom de elmaradt mert a tanárnő beteg és ezért az igazgatónő jött be és megtartotta a fizika órát és így az utolsó óra elmaradt :DDD Meg történt még valami de azt majd akkor mondom el ha eljön az ideje♥♥ :D Nah de most szerintem ennyi szijasztok ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése