Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. január 30., hétfő

Jó nap :)♥

Azt hittem kiszerethetek belöled. de olyan vagy,mint a drog : függővé tettél!
ÁÁ ez a nap naon jó volt :3 először is a napot az NLG-be kezdtem :D ott jól elbeszélgettem Wikivel meg Melindával = rengeteget röhögtünk xDDDD utána meg amikor beértem a mi sulinkba akkor az első akit megláttam ő volt ♥ bementem a suliba és felnéztem (nemtom miért pedig máskor nem szoktam xD) és ő meg pont ott volt és lenézett és szemeztünk és júúúúj *-* Utána meg volt a tesi óra szintén sok röhögéssel (legalább is az én részemről mert a többiek szenvedtek xDDD). Ahogy felöltöztek Orsiék mentünk a szekrényekhez lerakni a cuccokat és akk ott volt majdnem mellettük az órájuk és akk is szemeztem *-* Aztán jött a nyelvtan majd aztán irodalom óra amin rengeteget röhögtünk xDDD és a két óra közti szünetbe meg egy emeleten voltunk és szintén majdnem a termünk egymás mellett volt és én kimentem beszélgetni Mónihoz és akk is ott volt és megint szemeztünk xDDD az irodalom óra után mi lementünk de ők meg a 2.on maradtak xddd de én felmentem Mónival a 2.ra mert kellett dezodor xDDD szóval ismét szemeztem vele mert ő is ott volt nem messze *-* szóval ááááááá ez iszonyat jó nap volt *-*♥♥♥ xD (igen ilyenkor kicsit fogyatékos vagyok...xD) Jah am meg tegnap vagyis most már tegnap előtt (mert elmúlt éjfél:S) volt a Royal Rumble élőben :DDD nah az is naon jó volt :D annyit elárulok öv csere nem történt és Kharma visszatért :OO :D meg tegnap is volt pankráció az is jó volt :D a Viasat 6-on most közvetítették a Slammy Awards díjátadót :P szóval nem volt túl sok bunyó..:( de attól még vicces volt nagyon xDDD főleg CM Punk alakítása xDDD áá xDDD Más nagyon nem történt, de szerintem ez is bőven elég :DDDDDDDDDDDDDDD♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése