Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. március 20., kedd

*-* ♥♥

a kép önmagáért beszél ;D♥
ÁÁ ez a mai nap nagyon jó volt *-* sokat beszéltem vele *-* vagyis többet mint álltalában..xDD De szegény...:O nem írom le miért sajnálom mert ha leírom és nétán olvasná bármely osztálytársam is a blogom akk rájönne ki az xD de akkor is szegény...:( xD De...*------*♥  Am meg ezen kívül nagyon más nem történt..xD csak annyi h szereteeeeeeem xD ♥ Képzeljétek :OO egyre jobb vok tesiből..xD legalább is én jobbnak tartom magam most már..xD mert felmászni alig bírtam máskor a bordásfalra és most meg már meg is tom tartani magam vagy fél percig xDDDD Jó tom h ez nektek nem olyan nagy szám de nekem az :D Igaz mondjuk én gyógytesis vok és ott más a követelmény.. de akk is már égő volt számomra xD Meg meg kaptam matekból egy Tz 2-est :DDDDDDDDDDD a 4 egyes mellé kellett már ez :D de nehogy azt higgyétek hogy én vok az egyetlen ilyen zseni... mert a másik matek csoportba van akinek 7-8 egyese van :S félek naon h azok meg fognak bukni :( nem kéne...:o nyáh holnap gyógyúszás..xD nincs kedvem úszni.. de már muszáj lesz mert jó ideje nem voltam :S alapból az előző héten elmaradt (bár nem hiszem h mentem volna xD), azelőtt meg ellógtam.. azelőtt meg nemtom h voltam e xDDD de szerintem akkor is elmaradt.. nah mind1 az a lényeg h jó ideje nem voltam már..xd szóval most muszáj lesz... csak nemtom h hol van az úszáscuccom xDD vagyis csak a fürdőruhámat nemtom... mind1 találtam valamelyik nap egy olyat ami még nem is volt rajtam majd megnézem h hátha az jó :D  jah am üdvözlöm új követőimet is :D most vettem észre hogy a 6 helyett már 8 van xDD szóval szijasztok és kösz h követtek :D meg köszönöm azt a 11.256 (te jó ég még belegondolni is szép *-*) megnyitást :DD bárkik is olvassák ilyen gyakran a blogom :)))♥ Mást naon most nem is tok írni... de majd még lehet h ma leírom a Royal Rumble eredményeit ;D Szóval sziasztok :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése