Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. március 14., szerda

Unalmas nap :(

Ez a mai nap nagyon unalmas volt... Hajnalba megint nem tudtam aludni se... és mikor meg elaludtam nagy nehezen arra ébredtem h nyakoncsapom magamat xd ugyanis idegi alapon mozog néha a kezem..xD meg úgy mindenem xD Utána meg megint elaludtam 5 óra fele de 6-kor meg már csörgött az óra -.- akkor még pihiztem egy kicsit és elkezdtem matek házit csinálni xd reggel a háromnegyed időm erre el is ment mire rájöttem hogy pont a matek óra marad el az ünnepség miatt -.-" xDD Utána meg nagy nehezen felöltöztem ünneplőbe xD olyan szíp voltam... xD Az a fehér pulcsi volt nagyon jó ami kb. 2 mérettel nagyobb volt mint ami kellett volna a nadrág meg nagyon szorított..xD egyedül csak a cipő volt jó mert máskor is abba járok xDDD Nah és ezután nagy nehezen eljutottam a suliba és sikeresen beleposhadtam a pulcsiba..xD Mivel kötött volt és kabát is volt rajtam szóval nagyon kellemes volt (y) xD Utána meg mielőtt elkezdődött volna az óra Orsival kimentünk az udvarra levegőzni ami jó is volt mivel hát eléggé leizzadtam a bicajozásba xDDD kellemes...xD Utána elkezdődtek az órák és szomorúan vettem észre h nincs itt (♥) :(( nyaljon sót! xDD Utána meg volt az ünnepség ami még unalmasabb volt xDD csak magyaráztak és magyaráztak és magyaráztak..xD legalább ha a kórus fellépett volna az jó lett volna mert az legalább jó hangzású xd meg érdekesebb mint a dumálás xddd Adri (jobbulást!) nem volt ma suliba szóval Orsival csak ketten mentünk kajálni. Utána meg go haza..xD itthon meg egyből lefeküdtem alukálni mivel hajnalba nem sokat aludtam..xD Szóval mint láthatjátok UNALMAS volt ez a nap is..xD De úgy látszik ma se lesz valami jó ugyanis már hajnali fél három van xDDD és még mindig nem alszok (y) ráadásul menni kell koszorúzni is fél 11-re..xD és én még hamarabb megyek mert Orsi az 8:40-re már itt lesz.xDD szóval még korábban kell kelni :(( pedig a többieknek már szünet van xD mert Március 15-e van :(( xD szóval istenkirály..(y) de legalább a köv. 4 évbe nem kell többször mennünk koszorúzni :D De nem is írok már többet mert nincs mit szóval szijasztok :D (remélem nektek ennél egy kicsit érdekesebb napotok volt..xD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése