Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. március 17., szombat

Hosszú hétvége ;D

Most van a szokásos hosszú hétvége :)) 
Csütörtök:

Ugyebár be kellett a Vásárhelyieknek menni a Kossuth térre koszorúzni :) Jó volt viszonylag :P Jó volt Orsival mászkálni :P elkezdtük követni a katona zenekart xd az vicces volt amikor elhatároztuk hogy utánuk megyünk xDD Ott végighallgattuk hogy miket magyaráztak meg minden xdd bár mi nem annyira figyeltünk mert találtunk egy helyes fiút akit néztünk :3 xD nah jó azért a "műsort" többet néztük :P Utána meg mentünk a tömeggel vissza a Kossuth térre és megkerestük az osztályunkat és ott már csak röhögcséltünk nem figyeltük a "műsort" xD egyrészt nem is láttunk belőle semmit, meg mi azt már úgy is láttuk amott.. xd Utána meg még maradt egy kis idő h jöjjön Orsinak a busza az alatt meg folytattuk a beszélgetést utána meg go haza és ennyi xDD ( KÉP: Nem tom mi az az RMDSZ szóval ha valami párt vagy ilyesmi nehogy azt  higgyétek h oda tartozok xD)



Péntek:
Hát ezen a napon nem annyira sokmindent csináltam xdd pakoltam egy keveset meg élveztem a jó időt de semmi mást :D igazi pihis nap volt ^^



Happy St. Patrik's Day!! :D
Szombat:
Még kevesebbet csináltam mit előző nap xDDD fél napot aludtam másik fél nap meg vagy tvztem vagy gépeztem vagy kint voltam az udvaron (de az összesen nem volt egy óra xD), most volt pankráció is a Viasat 6-on mert átrakták hétfőről szombatra.. pedig szerintem jobb volt hétfőn, dehát nem tok ennek most mit csinálni :P ez van.. ezt kell szeretni xD Most volt Szent Patrik napja is, ez egy Ír ünnep... :P szóval Happy St. Patrik's day! annak aki ünnepli :D Most lett nemrég kész a vacsi is..xD finom volt bár egy kicsit elcsapta a vége a hasam de azért jó volt :D


Vasárnap (ma):
Hát mivel ez a nap még csak 25 perce tart sokat nem tok róla írni :D mert még csak gépeztem meg ittam és hát persze emésztek jelen pillanatba is xddd meg írom a blogom ^^ xDD De nem is írok többet me nincs mit xD De azért azt leírom hogy ma lesz a Royal Rumble a Viasat 6-on :DDDDDDDD nézzétek! ;D az eredményeket meg majd írom ki még lehet h a mai nap folyamán :D de am szerintem ez a nap is úgy fog eltelni ahogy a tegnapi xD Szijasztok ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése