Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. március 13., kedd

Vicces ez a kép xD meg am nagyjából egyet is értek vele :D
Sziasztok :P bocs hogy megint nem írtam sokáig de kivolt 2 hétig kapcsolva a net :S és most se az van ami volt hanem T-mobilos telefon net xD de nembaj jóez :D de azé a Telenoros jobb volt xD Nah kezdem az eseményekkel bár most ezek annyira nem érdekesek xd Nah szóval még mindig az egyik osztársam teccik xD meg teccik még egy kicsit az a másik gyerek is de az má nem annyira (tudjátok akinek megírtam h szeretem xd) Nah ezen a téren változás nem történt >< Van új kedvenc sorozatom *-* a Grimm :3 majd azt bemutatom külön bejegyzésbe mint már egy két filmet/sorozatot :D de az olyan jóóóóóóóóó *-*♥ A pankrációt sajna ezen a héten nem néztem mert a viasat6-on most nem volt mert átrakták hétvégére, és az eurosporton lévőt meg átaludtam xD és ma infón se tudtam megnézni mert össze volt vonva a két csoport és Adrival farkasos power pointot készítettünk :)) ááá de olyan jó képeket találtunk de nemtom a weboldal címét ahol volt :(( de majd valahogy megkeresem xd nemtom még hogy de megfogom! :O xD Most az osztályom fele le van betegedve me valami influeza járvány van xdd de attól még csak egy ember hiányzik és az összes többi itt van xD Ennek köszönhetően tegnap én is elkaptam és mostmár én is náthás vok (y) xD szóval istenkirály :D de szerencse van itthon több 100 papírzsepi szóval aggodalomra nincs ok :D úú tegnap előtt hajnalba olyan rossz volt :S nem tudtam aludni, meg akkor még net se volt h valamivel lekössem a figyelmemet és olyan rosszul voltam :S Sajna nekem van ilyen "betegségem" hogy beképzelek dolgokat és utána meg át is élem xdd mint pl szívroham meg agyvérzés xD most is az volt h elkezdett fájni hírtelen iszonyatosan a fejem és zsibbadt a szám meg a szívem is szúrt meg minden bajom volt már :S téll azt hittem h meghalok :O Pedig most Family Guyt néztem..xD szóval még nem is gondoltam rá h valami bajom lenne.. de azért lett xddd de remélem h most is csak beképzeltem és valójában nem volt semmi bajom csak ez az alap fájás xDD nah ezt most jól leírtam..xD de nemtom megfogalmazni másként :S Uh a mai nap kicsit szomorkásan telt mert Orsi szakított a pasijával és emiatt sokat sírt :'( ráadásul nem rég meg tudtam egy két dolgot és ez így még szarabb lett.. igaz semmi közöm nincs hozzá de akkor is rossz :( Jaj holnap ünnepség a suliba xD és ünneplőt kell felvenni :O és nemtom hol van nekem fehér pulcsim xD meg csütörtökön aztán menni kell az osztállyal koszorúzni..xddd de szerencsére a 4 évbe csak egyszer kell mennünk :P de olyan rossz.. végre elkezdődik a szünet erre meg kelhetek fel és húzhatom fel az ünneplő cuccot + mehetek a Kossuth térre xd ráadásul én hamarabb mék mert Orsinak hamar beér a busza és megkért h mennyek már oda mert neki úgy unalmas lenne :P szóval én még hamarabb indulok mint úgy alapból a többiek xDD Ú tegnap voltam az NLG-be és jóvolt végre megint oda visszamenni :) Wikivel meg Melindával megint jól elbeszélgettünk :D Szóval jóvolt xd Képzeljétek :o eldöntöttem h írok egy könyvet xDDD az alapsztori úgy nagyjából megvan.. csak rákéne már szánni magam h elkezdjem xDDD Az egyik irodalom órán jutott ez eszembe :D végülis már írtam kis történetet ami sokaknak teccet szóval lehet h érdemes ezt is megpróbálni :D baj nem lehet belőle :D ÁÁÁ holnap kémia doga >< nyááh xD ja am képzeljétek mezgéből írtam egy 4-es dogát :DDDDDDDDD és úgy h egy szót nem tanultam rá xDD Be is voltam óra előtt tojva h nemtok semmit xD me aznap írtunk matek tz-t is.. és abból már 4 egyesem van és nem akartam tovább szaporítani őket xD nem akarok megbukni...>< de ez most úgy érzem hogy jól sikerült :DD szóval 2-3 biztos lesz (remélem *-*) xD Hmmm.. most nemtok többet írni mert nem jut eszembe más :S de nembaj xD még úgy is írom ide a Grimmet :D szóval pápá xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése