Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2014. január 25., szombat

Hóesés (jóidő :3), bál (szenvedés...)

Tegnap előtt reggel elkezdett esni végre a hó, mondjuk már egy kicsit túlzásba vitte, mert nem lehet az utakon menni (mondjuk ez a hókotrók hibája...xD de legalább a mi utcánkban elhordták a havat... de a belvárosba sehol se....>< ez a logika..:D úúú legyen már hószünet *o*), de akkor is jó :333 Pénteken csak a 0. órában voltam suliba, utána elmentem az orvoshoz, mert nagyon rosszul éreztem magam... mondjuk utána már este koncerten voltam, szóval túlélhető volt...xD T-34 koncerten voltunk... hát mit ne mondjak... nem volt valami izgi...>< mondjuk a zene az viszonylag jó volt, de a hely..... az borzalmas xDD túl pici... pedig elméletileg ez a város egyik legjobb helye o.O Mi most voltunk ott először... és szerintem utoljára xD Ma meg az iskolám bálján voltam..xD Hát az is nagyon fantasztikus volt.. xD Mondjuk legalább árultam tombolát xd meg vettem is.. és NYERTEM :DDD 2 db kopasztott tyúkot (o.O xDDD) meg két virág cserepet...:D Na mind1, ez is jobb mint a semmi :D úúú megpróbáljuk megdumálni h ne kopasztott tyúkot, hanem élőt adjanak :DD és az sokkal jobb lenne :33 ám ezeken kívül semmi se történt xD Szóval sziasztok, és további szép, havas hétvégét :DD (és szurkoljatok, hogy hétfőtől legyen hószünet!!!:33)

Péntek este kicsit unatkoztunk, ezért megépítettük ezt a csodálatos hóembert (a bicikli ülésemen...xD) és elkereszteltük őt Angelika Jolánka (Angelina Jolie ihletett minket xD) Cuallára (ez a szó csak úgy jött xDD) most mondjátok, hogy nem sexy :3 haza is hoztam és most "hizlalom" xDD csak sajnos a szája eltűnt... de majd megoldom valahogy x'D (csak mert egy érett felnőtt ember vagyok!)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése