Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2014. január 1., szerda

Megtörtént természetfeletti történetek - 7. rész

Már rég nem hoztam nektek történeteket, de most ismét visszatértem velük :))

- USA, Magyarország: Nemrég néztem a TV-ben egy sorozatot (a magyar címére már nem emlékszem, de angolul Alien Mysteries), ami valódi UFO történetekkel foglalkozik (legalább is ezt állítják..), és két történet nagyon megfogott :) az első az, hogy egy csaj látott az égen egy pontot ami rendellenesen össze vissza mozgott, és utána lejjebb szált és olyan volt mint ha elkezdett volna valamit/valakit keresni.. utána ami történt azt már nem nagyon hiszem el, de nem is ez a lényeg, hanem az első része, ugyan is hasonló dolog anyával is történt, és az egyik barátnőmmel is, hogy látott valamit az égen, ami rendellenesen mozgott össze vissza (mondjuk ezek nem világítottak le a Földre, mintha kerestek volna valamit..:D), és emiatt ez a történet hihető volt nekem..:P legalább is elgondolkodtató.. hogy már több ember is beszélt, majdnem ugyanolyan történetről..

- USA: szintén a sorozatból vett történet..:) Abban a részben két katona számolt be az "élményeiről".. mégpedig arról, hogy ők is láttak fénygömböket össze vissza mozogni, és az egyik leszállt, oda mentek hozzá, az pedig hatalmas fényt árasztott magából, amitől mind a ketten elájultak. Az egyik katona felkelt az ájulásból, és odament a géphez, az űrhajóhoz.. kicsi volt, vagyis akkora, hogy a ma gyártott gépek nem felelnek meg annak a méretének.. Fura jelek voltak rajta, és az egyiket megérintette, és abból is nagy fény jött ki, és hangokat hallott: "Ne félj, nem bántani akarunk. Időutazók vagyunk a jövőből." Ez kicsit hihetetlen, de belegondolva lehetséges... de még ha nem is, akkor is ijesztő...o.O Utána pár perccel később felszállt a gép és eltűnt, de nem adott ki magából semmi motor hangot... szóval fura volt.. 

- ez egy a gyakorikerdesek.hu-s kérdésekből :) Az író és a helyszín ismeretlen:  Egyik este átmentem volna a nagyszobába amikor hirtelen az előszobában a mosógépen lévő fésű leesett magától a földre,pedig nem a szélén volt.... Ez szellem volt?? Bunkó válaszok nem érdekelnek!!!

ha visszaemlékeztek a régebbi bejegyzésekre (1. rész) akkor láthatjátok velem is volt hasonló :) csak itt a toll esett le a naptárról..

- Ismeretlen kérdező, Csepel: Lehetséges hogy ufo-t/ufokat láttam? (többi lent) Valaki látta rajtam kívül?
éjfélkor 2014.01.01. 00:00 kor mikor ment a himnusz a tv-ben nézek kifele és látok egy tüzijátéknak tünő fényt menni megy megy még mindig megy szép lassan egy ívben majd lassan ugyanazon az utvonalon egy másik és utána még egy,azonos távolságra egymástól majd az ég közepén lassulnak (ugyanazt a távot megtartva) megállnak majd elkezdenek egymáshoz közelíteni egy háromszöget formálva (de nem mennek egybe) és utána elhalványulnak
VALAKI LÁTTA RAJTAM KÍVÜL?? én csepelröl néztem és észak fele láttam

(ilyen is volt az UFO-s sorozatban :O a katonás résznél is úgy mutatták az elején, hogy azok a gömb fények háromszög alakban rendeződtek :O)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése