Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2014. január 20., hétfő

Sokminden...:D

Üdv újra :) Ahogy láthattátok hoztam nektek két új, számomra érdekes hírt :P de persze még van még pár dolog a tarsolyomban...:P Az utóbbi napok viszonylag szokványosak voltak... Csütörtökön ugyebár nem voltam suliban, mert a temetésen voltunk... fúú na az megrázó volt azért..:/ Mi hamarabb odaértünk, és széjjelnéztünk a temetőben, mert több családtagunknak is ott van a sírhelye, 1800-as évekre visszanyúlóan, de sajnos csak egyet találtunk meg..:P Volt egy nagyon durva kripta is ott :O Amikor megláttam azt hittem, hogy valami kis kápolna... mert akkora volt :o és közelebb mentünk anyával és láttuk hogy egy kripta o.O Ráadásul még az ajtaja is nyitva volt, mert elrozsdásodott a zára... Legszívesebben bemásztunk volna megnézni, hogy milyen belülről... de az kicsit bizarr lett volna x'DDDD kicsit.... De akkor is félelmetes volt >< Utána meg együtt volt a család, olyan családtagokkal is találkoztam, akikről nem is tudtam o.O Ilyen összejövetelekkor jön rá az ember, hogy mekkora családja is van valójában.... Mondjuk nem pont ilyenkor kellene összejönnünk..:/ Csak kár, hogy tata nem tudott eljönni.. de lehet, hogy jobb is :/ Pénteken csak 11-ig voltunk iskolában, mert most zárták le a félévet, és akkor volt az értekezlet :O Tök jól sikerült ez a félévem (hozzám képest xd), szóval ez boldogít :D Hétvégén lustulás volt csak >< meg egy kis vásárolgatás...:D Fúúú gondolom láttátok, hogy a Tescoba most van az az Angry Birds-es akció :DD Gyáá nekem kell Angry Birds plüss xD Kell Red, The Blues és Chuck :3 ők a legcukibbak *o* Már van 15 matricám...>< de még kell olyan 500 ft-os kupon is :o De azt nem tudom, hogy hogy lehet azt kapni :O Majd meg kell tudakolni >< Ma se volt semmi a suliba, mert csak 3 órám volt...>< De délután elmentem Móninak a dobvizsgájára..:D De azon kívül nagyon nem történt más ezen a napon (vagyis már mondhatni tegnap, mert 1:25-van... hajnali...xD de gyáá nem vagyok álmos... tegnap se aludtam semmit... este tíztől másnap este 6-ig fent voltam, de kb. ma is ez vár rám szerintem, mert este 6-tól kb 11-ig aludtam...xD Szóval kipihentem magam). Találtam az egyik Vásárhelyi hírportálon egy cikket, ami azt írja, hogy levideóztak egy kísértetet az itteni temetőben... hát megnéztem azt a vidit, de sajnos az csak egy növény, legalább is én ezt láttam rajta..  pont úgy mozgatják a kamerát, mint ha az a kísértet futna...>< De hát végül is lehet, hogy tévedek..:P Szóval szerintem te is nézzétek meg :) Itt a cikk, és benne van a videó is: http://vasarhely.hir24.hu/ Na de mostanra ennyit, sziasztok :DD

höhö... pont ők kellenek xDD Chuck, Red és The Blues

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése